|
De wat-kost-een-dj-zoal thread
|
View this Thread in Original format
| lievez |
ni dak van plan ben om ene te boeke ma soms zijn die prijze wel gieren :)
CJ Bolland op aanvraag
DJ Dave Lambert/ DJ Minimalistix (ex-Zillion, Versuz) op aanvraag
DJ David (Atmoz) 350
DJ David (Illusion, Mystique) 350
Dj Decoy (Innerlife, Club Reflex) 325
DJ Decoy & Roy (Brussels is Burning tune) 600
DJ Gert (No Name Records) 350
DJ Ghost (Cherry moon) 700
DJ Hanz (Big Brother 3) op aanvraag
DJ Jan (Illusion, Mystique) 350
DJ Jan Vervloet (ex-Fiocco) op aanvraag
Johan Gielen op aanvraag
Dj Loony Tune Bitmap
350
Marco Bailey op aanvraag
DJ Nico Parisi (Atmoz) 400
Pat Krimson 950
DJ Peter Luts (Lasgo) op aanvraag
DJ Philippe (Illusion) 400
Regi Penxten (Illusion, Milk Inc) 1250
DJ Tim (The Club/Reflex) ook R&B 350
DJ Wout (Sylver, Illusion) max 1 u 700
Yves De Ruyter op aanvraag Bitmap
DJ Eliza 600
DJ Elke (ex-TMF, VTM) v.a. 550
DJ Trish op aanvraag
DJ Zohra 875
*belgische artiesten*
let vooral op Regi Penxten hahahah :) |
|
|
| Kaidreas |
gadver, diene regi e. grrrrr
zoveel vragen en nog niks aan die tanden doen. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by lievez
ni dak van plan ben om ene te boeke ma soms zijn die prijze wel gieren :)
CJ Bolland op aanvraag
DJ Dave Lambert/ DJ Minimalistix (ex-Zillion, Versuz) op aanvraag
DJ David (Atmoz) 350
DJ David (Illusion, Mystique) 350
Dj Decoy (Innerlife, Club Reflex) 325
DJ Decoy & Roy (Brussels is Burning tune) 600
DJ Gert (No Name Records) 350
DJ Ghost (Cherry moon) 700
DJ Hanz (Big Brother 3) op aanvraag
DJ Jan (Illusion, Mystique) 350
DJ Jan Vervloet (ex-Fiocco) op aanvraag
Johan Gielen op aanvraag
Dj Loony Tune Bitmap
350
Marco Bailey op aanvraag
DJ Nico Parisi (Atmoz) 400
Pat Krimson 950
DJ Peter Luts (Lasgo) op aanvraag
DJ Philippe (Illusion) 400
Regi Penxten (Illusion, Milk Inc) 1250
DJ Tim (The Club/Reflex) ook R&B 350
DJ Wout (Sylver, Illusion) max 1 u 700
Yves De Ruyter op aanvraag Bitmap
DJ Eliza 600
DJ Elke (ex-TMF, VTM) v.a. 550
DJ Trish op aanvraag
DJ Zohra 875
Dj Nabistai 100 :toothless
*belgische artiesten*
let vooral op Regi Penxten hahahah :) |
Sommige zijn verbazend goedkoper dan ik dacht (Dj Gert bijvoorbeeld) terwijl ander juist veel te duur zijn *hoest*rochel*Regi Pinxten*kuch*rochel* Nico Parisi had ik ook als dure vogel verwacht :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
gadver, diene regi e. grrrrr
zoveel vragen en nog niks aan die tanden doen. |
:haha: :haha: :haha: :haha:
Damn, mijn ouders zijn me nu vreemd aant bekijken omdat ik hier zo hard zit te lachen!! :toothless
En ik had eerlijk gezegd verwacht dat Ghost duurder zou zijn, met zijn populariteit tegenwoordig... |
|
|
| Tiger777 |
En de duurste is ***tromgeroffel*** REGI:D :haha:
op de tweede plaats die marginaal van een pat krimson :eek:
| quote: | gadver, diene regi e. grrrrr
zoveel vragen en nog niks aan die tanden doen. |
Ik lig toe :haha:
Om dan nog maar de zwijgen over de tanden van Dj Nabistai. Voor 100€ kan die al eens naar de tandarts gaan! |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by lievez
DJ Dave Lambert/ DJ Minimalistix (ex-Zillion, Versuz) 400 2u
DJ David (Atmoz) 350 ? 2 uren
DJ David (Illusion, Mystique) 350 ? 2uren
DJ Hanz (Big Brother 3) 200 1u30 -> sorry Hanz ..laatste keer moest je nog veel leren !!!
DJ Jan (Illusion, Mystique) 350? vorig jaar september = 300-> 2u
DJ Philippe (Illusion) 400 -> 2u 350->1u30
DJ Wout (Sylver, Illusion) max 1 u 700 ???? 27/3'04 was dat 400 voor 2u
Yves De Ruyter 1000€ voor 2u ... al kan dat sinds 22/5 veranderd zijn
|
Ik denk dat het zoiets beetje is/was, das wat ik nog weet toen ik de bookingen en kosten deed!
Maar kzeg dat veranderd soms heel snel.
Marco V vroeg voor oudejaar 2003 5000€ voor 2 uur .. normaal is dat niet zoveel, maar een big name vragen op oudejaar (nieuwjaar) kost je altijd wat meer. |
|
|
| pooley |
| Sven Lanvin 350 en em speelde 2u ipv 1.5 |
|
|
| Kaidreas |
| de sven speelt veel in "den barcles" als ik me niet vergis |
|
|
| pooley |
"den barcles" peis dak ni mee zen.
of bedoelde den boccacio beach? :) want daar speelt em nog dacht ik (allé daar moest em toch naartoe chasen nadat hij bij ons geweest was) |
|
|
| Kaidreas |
neje ik bedoel die foorkeet in emblem of waar is het :D
alle ik krijg toch altijd berichtjes van die spatters, en ik krijg er veel dat em daar speelt, dus zal em daar veel spelen veronderstel ik... zijt ge nu mee
alle niet dat het van enig belang was, ik wou gewoon wa spammen |
|
|
| djcresto |
| die prijzen die jedi aanhaalt vallen nog vrij goed mee vind ik |
|
|
| JediD4M |
ach ja op zich vallen de prijzen misschien best goe mee..
Das alleen de prijs voor de DJ, daar komt bij vele dj's nog wat bij!
Neem nu bij Yves Deruyter, Airwave, Miss Ann, DJ Fire....
Mensen die onder het management van Banshee/Bonzai vallen .. daar komt dus minium 10% bookingsfee bij ..
In begin dit jaar wou ik Junior Jack eens booken, we hadden nog geen datum gezegd, juist eens gepolst bij het management wat hij zou kosten.. we kregen (net zoals bij Marco V) en hele waslijst met vragen...
De extra kosten voor dergelijke (internationale) DJ's worden berekend op bepaalde factoren waarin je als organisator de kosten moet delen.
Gaande van verblijfskosten, vervoerskosten, administratie-kosten, niet alleen voor hem/haar soms ook voor het management ..
en vergeet niet dergelijke dj's berekenen hun DJ prijs op de capaciteit van de club-of plaats waar de set plaats heeft.
Best grappig te denken dat een M.I.K.E., Armin of Markus goedkoper is voor men studioke hier in Halle dan voor een feestzaal! ;) |
|
|
|
|