return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Sorrow webpage online..
View this Thread in Original format
Sorrow
Äntligen är min hemsida uppe igen. Mailkontona funkar nu.

Hoppas den duger. :)

http://www.djsorrow.com

Regards /JP
Connector
Sjysst hemsida! En sak bara, skulle vara ballt om bilden till höger byttes ut när man klickar runt på hemsidan. Annars bra :)
Glorie
quote:
Originally posted by Connector
En sak bara, skulle vara ballt om bilden till höger byttes ut när man klickar runt på hemsidan. Annars bra :)


tycker inte ja :p tycker de e bra som det e.. räcker me att de bilderna i mittenspalten byts ut och tur är väl det! vore trist om hela sidan vore s/v.

ska loggan föreställa nedre fransraden på ett öga eller? för det första jag associerade till var en törnekrona :nervous:

för övrigt måste jag tillägga att Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers rmx) e mkt fin :)

ajö!

:wtf:
Sorrow
Om du får det till en törnekrona är du nog (förhoppningsvis) ensam om det..



Är alltså ett stängt öga.. ;)

Och Sweet Sorrow är en helt ok låt.. Precis som t.ex. Icone - Sorrow. :D
montana
quote:
Originally posted by Sorrow
Icone - Sorrow. :D


är en äglåt
Vizay
sidan såg jäkligt clean å snygg ut, I like it alot :)
reveal
På framsidan står det

professional dj
producer
artist

Jag undrar på vilket sätt förutom att vara DJ/producent som du är artist?



Snygg och lättnavigerad sida för övrigt :)
Glorie
quote:
Originally posted by Sorrow
Om du får det till en törnekrona är du nog (förhoppningsvis) ensam om det..


nja, vet iaf en till som associerat till taggtråd... sure, ja ser ögat också, men det är inte det första jag ser. det där e olika från person till person.. precis som vid såna där psykologiska bilder :p

Icone - Sorrow har jag inte hört :toothless

quote:
Originally posted by reveal
Jag undrar på vilket sätt förutom att vara DJ/producent som du är artist?


bra fråga ;) undrar jag också..
Sorrow
Oh, ni skulle bara veta.. :D

Mailkontona funkar nu, btw.. ;)
reveal
quote:
Originally posted by Sorrow
Oh, ni skulle bara veta.. :D


Ja, det är väl därför vi frågar?

Sorrow
Tänk efter.
Vizay
kan de va så att du också gjort designen? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement