|
Sorrow webpage online..
|
View this Thread in Original format
| Sorrow |
Äntligen är min hemsida uppe igen. Mailkontona funkar nu.
Hoppas den duger. :)
http://www.djsorrow.com
Regards /JP |
|
|
| Connector |
| Sjysst hemsida! En sak bara, skulle vara ballt om bilden till höger byttes ut när man klickar runt på hemsidan. Annars bra :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Connector
En sak bara, skulle vara ballt om bilden till höger byttes ut när man klickar runt på hemsidan. Annars bra :) |
tycker inte ja :p tycker de e bra som det e.. räcker me att de bilderna i mittenspalten byts ut och tur är väl det! vore trist om hela sidan vore s/v.
ska loggan föreställa nedre fransraden på ett öga eller? för det första jag associerade till var en törnekrona :nervous:
för övrigt måste jag tillägga att Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers rmx) e mkt fin :)
ajö!
:wtf: |
|
|
| Sorrow |
Om du får det till en törnekrona är du nog (förhoppningsvis) ensam om det..

Är alltså ett stängt öga.. ;)
Och Sweet Sorrow är en helt ok låt.. Precis som t.ex. Icone - Sorrow. :D |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Icone - Sorrow. :D |
är en äglåt |
|
|
| Vizay |
| sidan såg jäkligt clean å snygg ut, I like it alot :) |
|
|
| reveal |
På framsidan står det
professional dj
producer
artist
Jag undrar på vilket sätt förutom att vara DJ/producent som du är artist?
Snygg och lättnavigerad sida för övrigt :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Om du får det till en törnekrona är du nog (förhoppningsvis) ensam om det.. |
nja, vet iaf en till som associerat till taggtråd... sure, ja ser ögat också, men det är inte det första jag ser. det där e olika från person till person.. precis som vid såna där psykologiska bilder :p
Icone - Sorrow har jag inte hört :toothless
| quote: | Originally posted by reveal
Jag undrar på vilket sätt förutom att vara DJ/producent som du är artist? |
bra fråga ;) undrar jag också.. |
|
|
| Sorrow |
Oh, ni skulle bara veta.. :D
Mailkontona funkar nu, btw.. ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Oh, ni skulle bara veta.. :D
|
Ja, det är väl därför vi frågar? |
|
|
| Vizay |
| kan de va så att du också gjort designen? :p |
|
|
|
|