|
Fest i Norra Tyskland (Schwerin) 30.10.2004
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Kanske interessant för er i Södra Sverige :p
30.10.2004
Sport & Kongresshalle schwerin
Mainstage:
westbam
tillmann uhrmacher
kai tracid
africa islam
cosmic gate
marcel woods
hardy hard
wippenberg
mike mh4
money g
desto
live: tok tok, mr. x & m.r y, lexy & k. paul
Tech-housefloor:
benny benassi
Patrique Seguin
markus gardeweg
errik
stefan grünwald
weidti
detl
xl
hfm
dan dub
Hard trance floor:
aquagen
starsplash
jan wayne
alex christensen
antaris
ziggy x
hot steppaz
mucky
leo
gruca
mokk
Hardstylefloor:
max b grant
hardheadz
charly lownoise
marc acardipane
derb
da core & potenzz-a
lenny mc dustin
mone
master b
franky b
Technofloor:
robert natus
diro & tomasz
experiment k
shee-la
doc
roucchound
vex
ric colin
königskinder
mack
Goafloor:
montagu
golkonda
dekan
shankara
synchron
special guest: taucher
Biljetter: €19 exkl / €23 inkl.
Fler information:
http://www.alpha-rave.de

Malmö: 346km; Lund: 369km; Helsingborg: 360km
( Göteborg: 573km; Jönköping: 595km .. antar att folk som bor längre bort ska inte köra så långt för detta). |
|
|
| Connector |
| Intressant är det.... Någon som vill åka? Är sugen på att åka någonstans men inte ensam :) |
|
|
| CJ InterCity |
| jag hade varit först i kö om jag inte hade så ont om pengar. Var på detta event förra året (VIP :p) och det var otroligt fetegrymt! absolut rekommenderar till den som har råd och är sugen:) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jag hade varit först i kö om jag inte hade så ont om pengar. Var på detta event förra året (VIP :p) och det var otroligt fetegrymt! absolut rekommenderar till den som har råd och är sugen:) |
you heard the man, who is coming with me!? :) |
|
|
| Connector |
| Btw, skickar de biljetter till sverige? |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Connector
Btw, skickar de biljetter till sverige? |
ingen aning, jag behövde som sagt ingen biljett när jag var där... men det tror jag att dem gör! de skickade i af till en kompis i danmark:)
hur tar ni er dit förresten? båt till Rostock sedan bil eller kanske tåg? eller fins det fler alternativ? |
|
|
| ScuL |
Inklistrat från www.scandlines.se
| quote: | Trelleborg - Rostock
Weekendbiljett 01.01.04 - 17.06.04 + 06.09.04 - 31.12.04
1.185:-
Utresa från torsdag kl. 15.15 - lördag.
Hemresa endast lördag eller söndag samma weekend |
Funkar alltså perfekt för den här fest. Om man slänger en bil ihopp med 4 personer är det alltså bara 296,25 SEK/person för båtresan. Inte farligt alls. :) Det är exakt 10 mil från Rostocks färjehamn till festbyggnaden.
Det här gör det även interessant för folk från Smålands/Jönköpings och Göteborgsområdet |
|
|
| CJ InterCity |
| usch nu blir jag ju ännu mera sugen... men efter Agnelli & Nelson i Köpenhamn har jag verkligen inte råd:( |
|
|
|
|