return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Fest i Norra Tyskland (Schwerin) 30.10.2004
View this Thread in Original format
ScuL
Kanske interessant för er i Södra Sverige :p

30.10.2004
Sport & Kongresshalle schwerin

Mainstage:
westbam
tillmann uhrmacher
kai tracid
africa islam
cosmic gate
marcel woods
hardy hard
wippenberg
mike mh4
money g
desto
live: tok tok, mr. x & m.r y, lexy & k. paul

Tech-housefloor:
benny benassi
Patrique Seguin
markus gardeweg
errik
stefan grünwald
weidti
detl
xl
hfm
dan dub

Hard trance floor:
aquagen
starsplash
jan wayne
alex christensen
antaris
ziggy x
hot steppaz
mucky
leo
gruca
mokk

Hardstylefloor:
max b grant
hardheadz
charly lownoise
marc acardipane
derb
da core & potenzz-a
lenny mc dustin
mone
master b
franky b

Technofloor:
robert natus
diro & tomasz
experiment k
shee-la
doc
roucchound
vex
ric colin
königskinder
mack

Goafloor:
montagu
golkonda
dekan
shankara
synchron
special guest: taucher

Biljetter: €19 exkl / €23 inkl.
Fler information:
http://www.alpha-rave.de



Malmö: 346km; Lund: 369km; Helsingborg: 360km
( Göteborg: 573km; Jönköping: 595km .. antar att folk som bor längre bort ska inte köra så långt för detta).
Connector
Intressant är det.... Någon som vill åka? Är sugen på att åka någonstans men inte ensam :)
CJ InterCity
jag hade varit först i kö om jag inte hade så ont om pengar. Var på detta event förra året (VIP :p) och det var otroligt fetegrymt! absolut rekommenderar till den som har råd och är sugen:)
Connector
quote:
Originally posted by CJ InterCity
jag hade varit först i kö om jag inte hade så ont om pengar. Var på detta event förra året (VIP :p) och det var otroligt fetegrymt! absolut rekommenderar till den som har råd och är sugen:)



you heard the man, who is coming with me!? :)
Connector
Btw, skickar de biljetter till sverige?
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Connector
Btw, skickar de biljetter till sverige?

ingen aning, jag behövde som sagt ingen biljett när jag var där... men det tror jag att dem gör! de skickade i af till en kompis i danmark:)

hur tar ni er dit förresten? båt till Rostock sedan bil eller kanske tåg? eller fins det fler alternativ?
ScuL
Inklistrat från www.scandlines.se

quote:
Trelleborg - Rostock
Weekendbiljett 01.01.04 - 17.06.04 + 06.09.04 - 31.12.04

1.185:-

Utresa från torsdag kl. 15.15 - lördag.
Hemresa endast lördag eller söndag samma weekend


Funkar alltså perfekt för den här fest. Om man slänger en bil ihopp med 4 personer är det alltså bara 296,25 SEK/person för båtresan. Inte farligt alls. :) Det är exakt 10 mil från Rostocks färjehamn till festbyggnaden.

Det här gör det även interessant för folk från Smålands/Jönköpings och Göteborgsområdet
CJ InterCity
usch nu blir jag ju ännu mera sugen... men efter Agnelli & Nelson i Köpenhamn har jag verkligen inte råd:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement