|
Club Basement (Uppsala) 3/9 / 4/9 INFO!
|
View this Thread in Original format
| toka |
Tjoo!
Veckoklubben Basement på Gate One i Uppsala kör på varje fredag och lördag med diverse gäst djs och annat smått och gott!
Kom och stampa loss till skön trance musik med sköna människor och en bra stämning! Se till att komma och stötta oss!
Bakom skivspelarna varje vecka står DJ Adam Miklas som bjuder på allt från Progressiv House/Melodiskt/Hardtrance/Techno.
Och DJ Berre(Wicked) som lirar psykadeliskt trance/fullon trance
VIKTIG Info inför denna Fredag och Lördag:
INGÅNG: Gate One / DRAGARBRUNSGATAN 34 (stora ingången, gamla Baldis)
FREDAG 3/9: 21-02
Ålder: 19 år (säg att du ska ner till Basement så ska 18 år fungera!)
Entre: 60:-
LÖRDAG 4/9: 21-04 !!
Ålder: 19 år (säg att du ska ner till Basement så ska 18 år fungera!)
efter kl 02:00: hon 20 - han 23)
Entre: 60:- (efter 23:00 100 :- )
KOM I TID! ;)
Erbjudande i baren: 29:- stor stark fram till 23:00 fre-lör
Mer info: http://www.thebasement2.tk
Lineup:
DJS:
Adam Miklas (Basement/Stay Awake)
DJ Berre (Wicked/Basement/Trapdoor)
+ GÄSTER
//toomas / toka |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan jag måste ta mig tid nån gång att ta mig till Uppsala... e ju grymt nära för mig iaf. |
|
|
| toka |
Det var ruskigt FETT på Lördagens Basement 4/9!! Alltid fullt hus på Gate One när de har öppet till 04! Vilket gynnar Club Basement då det alltid slinker ner lite vanligt krogfolk oxo ner till källaren för att dansa loss!
Mycket folk och underbar stämning!! Se till att komma förbi nån helg framöver!!
Ni borde känna Club Basements hemsida vid det här laget redan:
http://www.thebasement2.tk/
//toomas / toka |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Är sugen att testa en helkväll där... men då måste man va nykter för att enklast ta sig hem till Väsby igen... iof har jag släkt i Uppsala men dom bor i dom finare kvarteren så att säga och fylla uppskattas icke där :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by toka
efter kl 02:00: hon 20 - han 23)
|
Bah :whip: :rolleyes: |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är sugen att testa en helkväll där... men då måste man va nykter för att enklast ta sig hem till Väsby igen... iof har jag släkt i Uppsala men dom bor i dom finare kvarteren så att säga och fylla uppskattas icke där :p |
LOL Steve>> Vilka är d finare kvarteren i Uppsala??:D Sunnersta? Gränby?`(ironi) Gottsunda?? (ännu mer ironi) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
LOL Steve>> Vilka är d finare kvarteren i Uppsala??:D Sunnersta? Gränby?`(ironi) Gottsunda?? (ännu mer ironi) |
De vettifan... vad hette nu gatan.. kan de ha vart Riddargatan... minns inte men alla har feting kåkar där, specieltl min mosters :wtf:
Kan tillägga eftersom du verkar känna till Uppsala bra att det är min kusin som äger Skaris... fest där vore inte helt fel, helt okej lokaler :) Fast krångligt att ta sig dit kanske :p |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
De vettifan... vad hette nu gatan.. kan de ha vart Riddargatan... minns inte men alla har feting kåkar där, specieltl min mosters :wtf:
Kan tillägga eftersom du verkar känna till Uppsala bra att det är min kusin som äger Skaris... fest där vore inte helt fel, helt okej lokaler :) Fast krångligt att ta sig dit kanske :p |
hehe...jasså ägare av skaris? Antar det är restaurangen dåå?:) |
|
|
|
|