return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
M.I.K.E @ Mondo, Sthlm 13/9
View this Thread in Original format
Glorie
sa*an va de pumpar på med fester, Mondaybar.

Vilka kommer då? :rolleyes:
Connector
Hatar att de kör på måndagar! :whip: :whip:
Laszlo
quote:
Originally posted by Connector
Hatar att de kör på måndagar! :whip: :whip:


Ja, jag också.....men de ska ju börja köra Ministry of Sound Saturday Sessions....så där har vi väl ett par stora namn att se fram emot också :)
Connector
quote:
Originally posted by Laszlo
Ja, jag också.....men de ska ju börja köra Ministry of Sound Saturday Sessions....så där har vi väl ett par stora namn att se fram emot också :)



Really? Gissar att de kör på lördagar :rolleyes: Perfekt för oss som måste åka en bra bit :)
Gate 42
13/9 ... *suck* då blir jag "gammal" ;)

Får se om jobbet låter mig vara ledig eller börja senare på tisdagen, då kanske man kan tänkas titta förbi.

Fast jag vill egentligen spara de få tillfällen man får att tänja på tidsgränserna på mitt jobb till Ferry kommer till Svea :D
Vizay
mike, I'll be there om jag har hittat ett jobb tills dess ^^ fan de e ju bara å köra hårt å sen gå till jobbet trött som en apa ;) (eller ta koffeinpiller tills du slutar) :p
Daniey
Jag kommer garanterat!!!!! :D
Vizay
ere nån som vet hur länge dom planerar å köra do mhär grejerna? kommer de va hela hösten frammåt nu eller ere bara några gånger till?
Versace
var kommer informationen ifrån?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Versace
var kommer informationen ifrån?


Står på M.I.K.E.s hemsida... sen är hans besök bekräftat av Monday Bar men inte vilket datum men de såg man på hans sida :)

Dj P.A!
Kul med MIKE till Svergie. Jag får mig faktiskt redan en prewiev på lördag då jag skall se MIKE + Armin & Fleming i Belgien. Skall bli riktigt fett! Drar i morgon!!
Kamelen
detta ska jag gå på, låter intressant! =) (=
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement