|
Gsm-provider
|
View this Thread in Original format
| Sandman |
choose one. Die je zelf hebt...
Ik heb Flutstone (dutchtone)
Ik ben nieuwsgierig....
Sandman |
|
|
| Blik |
ik heb ook dutchtone
een sagem 936 :) |
|
|
| M5 |
| KPN.....werkt prima....maarja verder beetje naadje.....kan niets meer ontvangen via MTNSMS ofzo...:whip: |
|
|
| TranceFool |
| KPN hierzo, werkt flexie :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
KPN.....werkt prima....maarja verder beetje naadje.....kan niets meer ontvangen via MTNSMS ofzo...:whip: |
hehe vervelend.. ik kan het wel ontvangen..
gebruik anders lycos.nl iedereen ken die (fokking korte) texten ontvangen :)
Ik heb libertel.. liebertel zuigt.. was zelfs een week of 2 weken lang zo dat als je op nam kant A kant B niet kon horen of andersom..
Dus wordt je gebeld..
"Ja hello met henkie"..
-hallo?..
"eh ja .. met mij"
-hallohooo? wat vaag
*PEEP PEEP* <--fuk joe!
ontvangst is goed bij stations :) week veel waardoor dat komt.. Voor de rest heeft kwaliteit van je telefoon ook veel met de ontvangst te maken..
GreetZz |
|
|
| Optimus Trance |
heb Ben 2x heb een Samsung a300 met Ben abo en een Samsung 2100 met Ben Abo.
2x KUT dus:D:D:D |
|
|
| DeMoN |
| nokia 3210 ben prepaid het enigste nadeel is dat ik soms geen bereik heb... maar ja dat BEN ik gewent |
|
|
| After8 |
Ik heb een abonnement bij libertel van de zaak:D
nooit geen gezeik egt waar:D:D
greetzz |
|
|
| moogwai |
| Ik heb de kut provider dutchtone.. heeft zeer matig bereik in de plaats waar m'n vrienden wonen :whip:.. Ik heb nu nog maar 3 gulden beltegoed.. en het is nu echt de hoogste tijd dat ik ga switchen (altijd handig een phone zonder simlock :) ) |
|
|
| Boss |
| telfort...heb de siemens M35i van de Postbank :D ...arme student he... :D zat telfort ook al bij.... |
|
|
| serialkillah |
| Ik heb sinds één maand Dutchtone en dat bevalt me tot nu toe prima, ik had hiervoor Telfort en dat was echt zwaar RUK:whip: |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Boss
telfort...heb de siemens M35i van de Postbank :D ...arme student he... :D zat telfort ook al bij.... |
Hehe heb die telefoon ook is wel relax zo'n gratis telefoontje :D :D :D |
|
|
|
|