return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Gsm-provider
View this Thread in Original format
Sandman
choose one. Die je zelf hebt...



Ik heb Flutstone (dutchtone)

Ik ben nieuwsgierig....


Sandman
Blik
ik heb ook dutchtone

een sagem 936 :)
M5
KPN.....werkt prima....maarja verder beetje naadje.....kan niets meer ontvangen via MTNSMS ofzo...:whip:
TranceFool
KPN hierzo, werkt flexie :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5
KPN.....werkt prima....maarja verder beetje naadje.....kan niets meer ontvangen via MTNSMS ofzo...:whip:


hehe vervelend.. ik kan het wel ontvangen..

gebruik anders lycos.nl iedereen ken die (fokking korte) texten ontvangen :)

Ik heb libertel.. liebertel zuigt.. was zelfs een week of 2 weken lang zo dat als je op nam kant A kant B niet kon horen of andersom..

Dus wordt je gebeld..
"Ja hello met henkie"..
-hallo?..
"eh ja .. met mij"
-hallohooo? wat vaag
*PEEP PEEP* <--fuk joe!

ontvangst is goed bij stations :) week veel waardoor dat komt.. Voor de rest heeft kwaliteit van je telefoon ook veel met de ontvangst te maken..

GreetZz
Optimus Trance
heb Ben 2x heb een Samsung a300 met Ben abo en een Samsung 2100 met Ben Abo.


2x KUT dus:D:D:D
DeMoN
nokia 3210 ben prepaid het enigste nadeel is dat ik soms geen bereik heb... maar ja dat BEN ik gewent
After8
Ik heb een abonnement bij libertel van de zaak:D
nooit geen gezeik egt waar:D:D

greetzz
moogwai
Ik heb de kut provider dutchtone.. heeft zeer matig bereik in de plaats waar m'n vrienden wonen :whip:.. Ik heb nu nog maar 3 gulden beltegoed.. en het is nu echt de hoogste tijd dat ik ga switchen (altijd handig een phone zonder simlock :) )
Boss
telfort...heb de siemens M35i van de Postbank :D ...arme student he... :D zat telfort ook al bij....

serialkillah
Ik heb sinds één maand Dutchtone en dat bevalt me tot nu toe prima, ik had hiervoor Telfort en dat was echt zwaar RUK:whip:
Yarnie
quote:
Originally posted by Boss
telfort...heb de siemens M35i van de Postbank :D ...arme student he... :D zat telfort ook al bij....


Hehe heb die telefoon ook is wel relax zo'n gratis telefoontje :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement