return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
fan va illa (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
kanske inte... men jag tror att vi har roligast :D:D:D
Dj_ExOn
Har detta ändrats nu tro?
Får "vi" ta mer plats på dansgolvet nu utan att få snea blickar på oss?
*Undrar?*
Glorie
på mitt gamla hak Strömpis i Örebro, gick d så långt att man fick byta dansgolv. det som var klart bäst för trance.. alltså störst :) hehe, bäst ljus och ljud togs över av schalgerfantasterna :( medan trancerävarna fick flytta upp en våning till det mycket sämre dansgolvet med ETT uv-rör, sämre ljud. 10 ggr mindre o.s.v. men men...

va ska man gö.. mainstreamschlagerfolket var den större massan :(
Vizay
:whip::whip::whip::whip::whip::whip:
:whip::whip::whip::whip::whip::whip:
:whip::whip::whip::whip::whip::whip:
:whip::whip:MAINSTREAM:whip:
:whip::whip::whip::whip::whip::whip:
:whip::whip::whip::whip::whip::whip:



fyfan va jag spyr på skitmusiken som bara går ut på att tjäna så mycket pengar som möjligt på så många svaga människor som möjligt som inte vågar lyssna på annat pga. rädsla för att sticka ut....jävla äckliga pengamaskiner, spyr på skiten½!!!!!!
reveal
jag har inget emot mainstream... inte för att jag tycker det är bra (med undantag för några få låtar), men det finns dom som gillar det (rätt många uppenbarligen), och de får gärna lyssna på den musiken
ScuL
jag har detsamma ibland när jag dansar till hardstyle i en 'normall' klubb.

de mesta där gillar det inte lr höra det för den första gång.
när jag dansar står de där och titta :(

ibland blir de agressiv och stöta mig runt grr :whip:
när det händer är det fast ALLTID så en jävlar som gillar bara mainstream.

jag håller med, mainstream suger hårt :whip:
Dioxys
såhär känenr jag för folk som är så jävla trångsynta:

suck mah dingie niggah!!
ShyTrance
hahaha cool smilie dioxys :haha:

själv gillar jag inte mainstream utom några väldigt få låtar..

d skulle väljas två djs till högstadiefesten i skolan, de blev hysterix o jag.. :) fast nästan ingen ville att vi två ska vara, eftersom de säger att vi bara ska spela trance, idioter :whip:
Ravesquad
quote:
Originally posted by fruktsoppa
nu blir jag faan sur! jag hatar alla alla jävla lallaare säger t.ex. att "fjortisar" eller "andra" lyssnar på hiphop, när det faan inte e hiphop dom lyssnar på! kan ni låta bli att säga hiphop, säg för faan MAINSTREAM ISTÄLLET!!! har ni hört det ordet nån gång????

ni borde veta bättre än dom..

ásså jag blir juh så lack..:whip: :whip: :mad: :mad:


Härligt o se att killen me coolaste namnet nånsin e tillbaks, vart har du varit?:tongue3
Dj_ExOn
Kolla datumet när han postade Ravesquad.. :)

reveal
quote:
Originally posted by ShyTrance
fast nästan ingen ville att vi två ska vara, eftersom de säger att vi bara ska spela trance, idioter :whip:


knappast idioter väl? bara att de flesta inte gillar trance... tyvärr
robstar
quote:
Originally posted by fruktsoppa
nu blir jag faan sur! jag hatar alla alla jävla lallaare säger t.ex. att "fjortisar" eller "andra" lyssnar på hiphop, när det faan inte e hiphop dom lyssnar på! kan ni låta bli att säga hiphop, säg för faan MAINSTREAM ISTÄLLET!!! har ni hört det ordet nån gång????

ni borde veta bättre än dom..

ásså jag blir juh så lack..:whip: :whip: :mad: :mad:


HaHa!

Välkommen till vår värld Dr Frukt!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement