return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Grattis Fruktsoppa!
View this Thread in Original format
mindshooter
Vi får inte glömma att Fruktsoppa har fyllt hår heller....grattis på dig hip-hop jävel..... Ni ska bara veta va sjuka grejer jag och fruktsoppa gjorde på stan igår :p :p :stongue:
Hur ere med svanskotan henke?
x-dream
Jaså fyller han år idag fruktsoppa.....

Ha en trevlig dag.....Grattis!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D :D
fruktsoppa
svanskotan mår inge bra alls.. körde bil idag o det gjorde ont som faan.. men det fixxxar sig..

X-dream: jag fyllde år i onsdag men vi firade mig på fyllan i fredags..

Peace out! Hiphop reprazents!
x-dream
Okej där ser man.....

Inte bra att slå runt på stan i fyllan...Jag vet jag lovar....
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa
svanskotan mår inge bra alls.. körde bil idag o det gjorde ont som faan.. men det fixxxar sig..

X-dream: jag fyllde år i onsdag men vi firade mig på fyllan i fredags..

Peace out! Hiphop reprazents!



Henke hitils är det 2 tranceare varav en som inte känner dig som har brytt sig om din födelsedag och det är 0 av dina hip-hop polare som brytt sig........Do i see a pattern? :p
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter



Henke hitils är det 2 tranceare varav en som inte känner dig som har brytt sig om din födelsedag och det är 0 av dina hip-hop polare som brytt sig........Do i see a pattern? :p


make that three...

grattis fruktsoppa :) firade du med en god fruktsoppa kanske?
SWE_TRANCE
:stongue:
Gaby
bättre sent än aldrig...GRATTIS!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement