|
Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| YojiBiomehanika |
waarom? weeni staat er nie bij...
maaruh ik ga ook ff kaartje halen deze week |
|
|
| basvh |
| kut kut kut dat lisa niet komt maar ja niks aan te doen |
|
|
| Dj Alpha |
Dr staat egt een super lineup daaro maar k ga dr nie heen..
Zo rijk ben ik ook weer niet :p |
|
|
| raoel |
IMPULZ is voledig uitverkocht!!!!
Ik kreeg zojuist een mail binnen van UDC (bellie weet wat het is ;)) waarin dat stond, dus dan zal het toch wel waar zijn.
Ik ga iig niet.
Wie gan er wel???? |
|
|
| TranceFool |
| Hmmm de threadstarter gaat helaas niet, schande eigenlijk, maar goed, 4 van de vijf mensen waarmee ik zou gaan heeft afgezegd en ook nog es iemand waarmee ik had afgesproken via internet gaat nie. Dus sorry, eentje minder |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hmmm de threadstarter gaat helaas niet, schande eigenlijk, maar goed, 4 van de vijf mensen waarmee ik zou gaan heeft afgezegd en ook nog es iemand waarmee ik had afgesproken via internet gaat nie. Dus sorry, eentje minder |
Correctie, IK GA WEL!
Wie nog meer?
grtz,
TNG |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tango
Correctie, IK GA WEL!
Wie nog meer?
grtz,
TNG |
sorry d8 dat ik deze thread had gestart, maardat was die met de poll. Tango gaat wel gewoon, maar ikke niet dus. |
|
|
| Bellie |
Kijk ik vanmiddag effe mn mail zien ik ineens een Gefeliciteerd berichtje.Ik denk zal wel weer een of anders bull iets zijn.blijkt dit er staan!!
Beste Beatfreax-bezoeker,
Van harte gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten gewonnen voor Impulz Indoor in de Brabanthallen in Den Bosch op 1 december.
Line-up:
Montana, C1, Litheron (live), Michel de Hey, Speedy J, Steve Rachmad, Christian Smith, Paco Osuna, Lemon 8, David Moreno, Mark van Dale, Erick E, Seb Fontaine, Johan Gielen, Jean, MC Marxman, Benny Rodrigues, Alan Barratt, Tony Thomas, Mar T, Yousef, Roog, Oliver, MC Nova, Tom Harding, JP, Yoji Biomehanika, Rachel Auburn, Lisa Lashes, Anne Savage, Fausto, Cris C, Dave Randall, Rossi, Billy Black, Acapulco Side Show
De kaarten liggen deze week bij je in de bus. Veel plezier!!
Beatz & Greetz,
Beatfreax.nl Crew
Hehehe dus Bellie is op Impulz!!
GREETZ!! |
|
|
| TranceFool |
| Stinkerd :p, gefeliciteerd gozer, wat hebbie daar voor moeten doen? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
Kijk ik vanmiddag effe mn mail zien ik ineens een Gefeliciteerd berichtje.Ik denk zal wel weer een of anders bull iets zijn.blijkt dit er staan!!
[b]Beste Beatfreax-bezoeker,
Van harte gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten gewonnen voor Impulz Indoor in de Brabanthallen in Den Bosch op 1 december.
|
godver, jij wint oook echt kaarten van elk feest ofzo |
|
|
|
|