return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch (pg. 5)
View this Thread in Original format
YojiBiomehanika
waarom? weeni staat er nie bij...

maaruh ik ga ook ff kaartje halen deze week
basvh
kut kut kut dat lisa niet komt maar ja niks aan te doen
Dj Alpha
Dr staat egt een super lineup daaro maar k ga dr nie heen..
Zo rijk ben ik ook weer niet :p
raoel
IMPULZ is voledig uitverkocht!!!!

Ik kreeg zojuist een mail binnen van UDC (bellie weet wat het is ;)) waarin dat stond, dus dan zal het toch wel waar zijn.

Ik ga iig niet.
Wie gan er wel????
Remy D
IK :)
Optimus Trance
IK OOK!
TranceFool
Hmmm de threadstarter gaat helaas niet, schande eigenlijk, maar goed, 4 van de vijf mensen waarmee ik zou gaan heeft afgezegd en ook nog es iemand waarmee ik had afgesproken via internet gaat nie. Dus sorry, eentje minder
tango
quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm de threadstarter gaat helaas niet, schande eigenlijk, maar goed, 4 van de vijf mensen waarmee ik zou gaan heeft afgezegd en ook nog es iemand waarmee ik had afgesproken via internet gaat nie. Dus sorry, eentje minder


Correctie, IK GA WEL!

Wie nog meer?

grtz,
TNG
TranceFool
quote:
Originally posted by tango


Correctie, IK GA WEL!

Wie nog meer?

grtz,
TNG

sorry d8 dat ik deze thread had gestart, maardat was die met de poll. Tango gaat wel gewoon, maar ikke niet dus.
Bellie
Kijk ik vanmiddag effe mn mail zien ik ineens een Gefeliciteerd berichtje.Ik denk zal wel weer een of anders bull iets zijn.blijkt dit er staan!!

Beste Beatfreax-bezoeker,

Van harte gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten gewonnen voor Impulz Indoor in de Brabanthallen in Den Bosch op 1 december.

Line-up:
Montana, C1, Litheron (live), Michel de Hey, Speedy J, Steve Rachmad, Christian Smith, Paco Osuna, Lemon 8, David Moreno, Mark van Dale, Erick E, Seb Fontaine, Johan Gielen, Jean, MC Marxman, Benny Rodrigues, Alan Barratt, Tony Thomas, Mar T, Yousef, Roog, Oliver, MC Nova, Tom Harding, JP, Yoji Biomehanika, Rachel Auburn, Lisa Lashes, Anne Savage, Fausto, Cris C, Dave Randall, Rossi, Billy Black, Acapulco Side Show

De kaarten liggen deze week bij je in de bus. Veel plezier!!

Beatz & Greetz,
Beatfreax.nl Crew


Hehehe dus Bellie is op Impulz!!

GREETZ!!

TranceFool
Stinkerd :p, gefeliciteerd gozer, wat hebbie daar voor moeten doen?
Blik
quote:
Originally posted by Bellie
Kijk ik vanmiddag effe mn mail zien ik ineens een Gefeliciteerd berichtje.Ik denk zal wel weer een of anders bull iets zijn.blijkt dit er staan!!

[b]Beste Beatfreax-bezoeker,

Van harte gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten gewonnen voor Impulz Indoor in de Brabanthallen in Den Bosch op 1 december.


godver, jij wint oook echt kaarten van elk feest ofzo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement