return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Help?
View this Thread in Original format
DjAviander
I believe this has to do with the server upgrade but we cant seem to write with. o, ae, oe.. If everyone gets what I mean..

Kolla här the swedish letter is covered by a square and the word is not readable..
I don't know if it's like this for everyone but I think it's very annoying..

What to do?

Edit: Hepp, funkar på nya meddelanden men gamla trådar verkar tydligen inte acceptera å,ä,ö..
nekholm
Hmm.. Häften engelska, hälften svenska?? Men jo, jag PMade Swamper och frågade om uppgraderingen har nåt med saken att göra. Har inte fått nåt svar än..
DjAviander
quote:
Originally posted by nekholm
Hmm.. Häften engelska, hälften svenska?? Men jo, jag PMade Swamper och frågade om uppgraderingen har nåt med saken att göra. Har inte fått nåt svar än..


Hälften på engelska för att jag trodde att det skulle bli massa rutor ifall jag skrev på svenska, och då skulle ingen kunna läsa :rolleyes:

Säg gärna till när du har fått svar :)
nekholm
quote:
Originally posted by DjAviander
Hälften på engelska för att jag trodde att det skulle bli massa rutor ifall jag skrev på svenska, och då skulle ingen kunna läsa :rolleyes:

Säg gärna till när du har fått svar :)


Jaja, verkade bara lite konstigt att en svensk skriver på engelska i det svenska forumet :p

Men jag ska säja till när jag får svar.
ScuL
Han har bytt koderingen till unicode som förorsaker att alla gammla tråder syns inte korrekt, men de nya visar sig perfekt oberoende av vilket land man skriver från.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement