|
Help?
|
View this Thread in Original format
| DjAviander |
I believe this has to do with the server upgrade but we cant seem to write with. o, ae, oe.. If everyone gets what I mean..
Kolla här the swedish letter is covered by a square and the word is not readable..
I don't know if it's like this for everyone but I think it's very annoying..
What to do?
Edit: Hepp, funkar på nya meddelanden men gamla trådar verkar tydligen inte acceptera å,ä,ö.. |
|
|
| nekholm |
| Hmm.. Häften engelska, hälften svenska?? Men jo, jag PMade Swamper och frågade om uppgraderingen har nåt med saken att göra. Har inte fått nåt svar än.. |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by nekholm
Hmm.. Häften engelska, hälften svenska?? Men jo, jag PMade Swamper och frågade om uppgraderingen har nåt med saken att göra. Har inte fått nåt svar än.. |
Hälften på engelska för att jag trodde att det skulle bli massa rutor ifall jag skrev på svenska, och då skulle ingen kunna läsa :rolleyes:
Säg gärna till när du har fått svar :) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Hälften på engelska för att jag trodde att det skulle bli massa rutor ifall jag skrev på svenska, och då skulle ingen kunna läsa :rolleyes:
Säg gärna till när du har fått svar :) |
Jaja, verkade bara lite konstigt att en svensk skriver på engelska i det svenska forumet :p
Men jag ska säja till när jag får svar. |
|
|
| ScuL |
| Han har bytt koderingen till unicode som förorsaker att alla gammla tråder syns inte korrekt, men de nya visar sig perfekt oberoende av vilket land man skriver från. |
|
|
|
|