|
[21,22,23-10-2004] Amsterdam Dance Event (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
is er ook camera toestemming?
:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
hoezo? leukste feest is op vrijdag hoor!!!!!! HQ BABY!!!! en Miss Lashes komt. Wop Wop |
He Basvh, Tiesto bashen is maybe irritant en een leuke reden voor jou om mij te bashen, maar over niets anders kunnen praten dan UDC, Ibiza en HQ is ook vrij irritant. Kan je ook wat anders posten zonder dat het met 1 van deze 3 te maken heeft? :o :rolleyes:
:D :D ;) :haha: |
|
|
| SnuggLe |
Meer nieuws over het Yooshi feest op de ADE:
| quote: |
Sat 23 October
Panama - Oosterlijke Handelskade 4
23:00 - 07:00
Deep Dish feat Dubfire (USA)
Behrouz (USA)
Nic Fanciulli (UK)
Stef Vrolijk
2 Rooms 1 sound
|
Dus, zet maar vast in de agenda :)
Denk dat ik hierbij wel aanwezig ben eigenlijk....! |
|
|
| Matthijs |
| Wel jammer dat Max Graham dus blijkbaar toch niet komt op de Yooshi avond... :( |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Meer nieuws over het Yooshi feest op de ADE:
Dus, zet maar vast in de agenda :)
Denk dat ik hierbij wel aanwezig ben eigenlijk....! |
Line up is wel iets veranderd ten opzichte van eerste berichten...
In plaats van Deep Dish, Max Graham en Sander Kleinenberg is het nu Behrouz, Nick Fanciulli en Stef Vrolijk geworden... Wat mij betreft is het er niet echt beter op geworden ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tim81
Line up is wel iets veranderd ten opzichte van eerste berichten...
In plaats van Deep Dish, Max Graham en Sander Kleinenberg is het nu Behrouz, Nick Fanciulli en Stef Vrolijk geworden... Wat mij betreft is het er niet echt beter op geworden ;) |
Het is ook nooit goed eh? :p |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Het is ook nooit goed eh? :p |
Precies! Ik heb zowel Max Graham als Deep Dish en Sander Kleinenberg gemist op DV, maar Behrouz en Nic Fanciulli hebben me wel echt weten te vermaken.
Vooral Behrouz. Supervet draaide hij :)
Oh ja High NRG: je zal 1 oktober op een andere deur moeten kloppen ;) Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik dan naar West kan verhuizen. Vlakbij de Spaarndammerstraat en het Westerpark :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Oh ja High NRG: je zal 1 oktober op een andere deur moeten kloppen ;) Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik dan naar West kan verhuizen. Vlakbij de Spaarndammerstraat en het Westerpark :) |
Het is belachelijk! Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Het is belachelijk! Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? |
Tsja, connecties hè :D Nee hoor, je moet je gewoon inschrijven bij www.duwo.nl. Die gasten zijn serieus bezig in Amsterdam. Ik zit straks met drie vrienden in een soort van bungalow (en m'n buren zijn ook weer vier vrienden :D
Je hebt een gedeelde woonkamer en badkamer, maar wel je eigen kamer. De huur is €226 per maand en dan kun je voor €28,50 nog een televisie/telefoon/onbeperkt internet-pakket erbij nemen. Keuken is ook al ingericht, dus je hoeft eigenlijk alleen een magnetron mee te nemen. En een wasmachine als je dat zou willen.
Ik heb begrepen dat ze nog plek over hebben, dus als je snel bent en langs gaat (Spinozastraat) dan heb je het misschien zo geregeld :)
Oh ja, 5 minuten van de Jordaan :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Tsja, connecties hè :D Nee hoor, je moet je gewoon inschrijven bij www.duwo.nl. Die gasten zijn serieus bezig in Amsterdam. Ik zit straks met drie vrienden in een soort van bungalow (en m'n buren zijn ook weer vier vrienden :D
Je hebt een gedeelde woonkamer en badkamer, maar wel je eigen kamer. De huur is €226 per maand en dan kun je voor €28,50 nog een televisie/telefoon/onbeperkt internet-pakket erbij nemen. Keuken is ook al ingericht, dus je hoeft eigenlijk alleen een magnetron mee te nemen. En een wasmachine als je dat zou willen.
Ik heb begrepen dat ze nog plek over hebben, dus als je snel bent en langs gaat (Spinozastraat) dan heb je het misschien zo geregeld :)
Oh ja, 5 minuten van de Jordaan :cool: |
Wow, doe je netjes Djeebie, klinkt goed! Ook leuk dat vrienden van je je buren worden :D
Dus binnenkort een party in A'dam = Pre party bij jou! :p
Kga morgen btw nog ff shoppen in A'dam. Iemand nog tips voor leuke winkels et cetera? |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wow, doe je netjes Djeebie, klinkt goed! Ook leuk dat vrienden van je je buren worden :D
Dus binnenkort een party in A'dam = Pre party bij jou! :p
Kga morgen btw nog ff shoppen in A'dam. Iemand nog tips voor leuke winkels et cetera? |
Ja, ik ben d'r ook erg blij mee kan ik je vertellen! En pre-party kunnen we altijd overleggen :) Ik ga misschien de 24ste ook naar Panama met Kleinenberg, maar ik ben ook jarig die dag dus ik kijk nog ff...
En qua shoppen: ik probeer zelf altijd zoveel mogelijk de Kalverstraat en Nieuwe Dijk te ontlopen. Veel te massaal allemaal :p |
|
|
| Tim81 |
Het complete programma is bekend! Enorm veel DJ's....
Kijk op www.amsterdamdanceevent.nl
Op het eerste gezicht de meest in het oog springende feestjes:
Speakerplay in Hotel Arena met Ricardo Villalobos
Extrema presents Josh Wink, Nick K, Gene Farris, King Britt in Panama
Yooshi in Panama met Deep Dish, Fanciulli, Behrouz en Stef Vrolijk |
|
|
|
|