|
Eliga Nipal - L' Escaut
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Eerst wil iets zeggen. Het volgende nummer is niet helemaal mijn eigen werk. Ik heb het nummer samengesteld en bewerkt, maar de melodietjes, beats en bassline komen van samples uit Codemaster's Music 2000.
Dat gezegd zijnde mag u nu dload, ik heb nog een aantal andere nummers, maar die kan je verkrijgen via de buh of via msn moest je niet op de buh kunnen
http://users.skynet.be/dark_apostle...- L' Escaut.mp3 |
|
|
| Dark Apostle |
| Ah btw, de reden dat ik de moeite doet op dit nummer nog te uploaden is omdat het gisteren AiB was en omdat ik goe gezind ben en het is zomer ^^ |
|
|
| Tiger777 |
| Ik hoor niets als ik het afspeel... Zouden mijn oren gisteren een beetje gestorven zijn... naah, er scheelt iets met je mp3 ;) |
|
|
| Pumaz |
| Fout in de mp3 :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| verdomme, prolly iets mis gegaan tijdens upload, ff fixen |
|
|
| Pumaz |
Dit is denk ik uw normaalste track die ik al gehoord heb :)
Het is wel veel te snel voor mij, maar de fluit is nice :tongue2 |
|
|
| TOR |
idd die fluit heeft wel iets
alles klinkt wel nogal lo-fi.. dacht ff dat het een 64kbps mp3 was, maar toen bleek het 192kbps te zijn... :conf: of zijn het mijn oren die mij na gisteren nog parten spelen? :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
idd die fluit heeft wel iets
alles klinkt wel nogal lo-fi.. dacht ff dat het een 64kbps mp3 was, maar toen bleek het 192kbps te zijn... :conf: of zijn het mijn oren die mij na gisteren nog parten spelen? :D |
is dan ook gemaakt met music 2000 en ni met reason of vruchtenrondjes :p |
|
|
| Gladius |
nice! Dat het snel gaat stoort mij zeker niet. hmm dat stuk rond de 2 minuten begint vind ik lekker.
Ik kan abuus zijn, maar is da niet zo'n beetje drum 'n base?
owjah, vanaf het moment dat dien beat derbij komt, moest ik spontaan denken aan een nummer van moby ('anthem' genaamd), which is a good thing =) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
nice! Dat het snel gaat stoort mij zeker niet. hmm dat stuk rond de 2 minuten begint vind ik lekker.
Ik kan abuus zijn, maar is da niet zo'n beetje drum 'n base?
owjah, vanaf het moment dat dien beat derbij komt, moest ik spontaan denken aan een nummer van moby ('anthem' genaamd), which is a good thing =) |
Ik weet echt niet meer waarom ik het nummer maakte, ik denk dat ik gewoon zin had om te prutsen, het is al vrij oud nummer ook. |
|
|
| Dark Apostle |
Godver, er is iets miss gegaan tijdens het omzetten, het nummer dat je kan dloaden is ni L' Escaut maar Pax Eterna
Ik zal direct L' Escaut uploaden |
|
|
|
|