return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Hela min Trancesamling till salu!
View this Thread in Original format
mindshooter
Nu var det dags för mig att rensa på rummet och göra iordning.
Jag tittade igenom hela min skivkollektion och frågade mig själv hur mycket av den jag faktiskt lyssnar på.



Sååå, nu säljer jag typ allt. Jag behöver pengar och tyckte att den passar bättre i nån annans hylla. Min musiksmak inom trance har vänt så mycket de senaste åren.

Jag har gått igenom skivorna och bytt ut trasiga förpackningar etc.
De skivor jag vetat med mig hade hack har jag inte inkluderat i listan. Men jag vill reservera för att vissa skivor _kan_ ha fel, eftersom jag inte har tid att lyssna igenom alla.

Jag kommer sälja denna samling till högsbjudande och budgivningen börjar på 1000:-

Det är cirkus 20:- per skiva. Nästan uteslutande alla skivor är köpta och i bra skick. Några är brända och det är markerat, slängde mest in dom som en bonus.

Vinylerna köpte jag när jag hade planer på att skaffa turntables, detta hände inte...så jag har inte rört dom, men några var begagnade när jag köpte dom.

Here we go:

Album:
Ferry Corsten - Right of way (Knappt lyssnat på, men en liten spricka i fronten)
ATB - Two worlds (Bränd)
Ayla - ? (Bränd)
666 - Paradox (Bränd)
Antiloop - L.P
Antiloop - Remixed
Antiloop - Fastlande people
DJ Quicksilver - Escape from planet love (Bränd)

Samlingar:
Future dance
Forbidden paradise - 9 (Waves)
Goliath - 6 (Battle of the giants) (Bränd)
Goliath - Deluxe edition (Släppt endast i 5555 upplagor, varav detta är 1119)
Trance Nation
Trance Nation 2 (Ferry Corsten)
Strictly Trance
Trancemaster 2006 (2 skivor)
Trancemaster 2009 (2 skivor)
Tranceformation 2000
Eye Trance - 2 (MTV 3 skivor inkl klistermärken)
Eye Trance - 3 (MTV 3 skivor inkl klistermärken)
Trance Anthems 2 (3 skivor inkl box)
Trance 2000 (3 skivor inkl box)
TranceLife 2k (3 skivor inkl box)
TranceLife (3 skivor inkl box)

Singlar:
Moni B - Stripped
Planet Perfecto - Bullet in the gun 2000

Vinyl:
Chicane - Sunstroke
Apoptygma Berzerk - Kathys song (F.Corsten och Green court mix)
The Spacelovers - Spacelover
Space brothers - Shine (2 plattor, alla mixar)

Thats it... låt budgivningen börja :)
CJ InterCity
får jag fråga, om man kan köpa skivor separat också? Eye Of Horus vinylen är jag nämligen på jakt efter, men jag har inte råd att köpa hela högen bara för den skivans skull :toothless
mindshooter
Bor du i stockholm kan du få den för samma pris jag köpte den för...
100:-
RebeL9
quote:
Originally posted by mindshooter
budgivningen börjar på 1000:-


Goliath - Deluxe edition (Släppt endast i 5555 upplagor, varav detta är 1119)



haha är det typ inte 5000 st för mycket ? =) I synnerhet när det gäller Goliath.

Förresten är det inte förbjudet att sälja brända skivor? :E
mindshooter
quote:
Originally posted by RebeL9
haha är det typ inte 5000 st för mycket ? =) I synnerhet när det gäller Goliath.


Det är en bra skiva, den enda Goliath jag faktiskt tyckte om.


quote:
Förresten är det inte förbjudet att sälja brända skivor? :E

quote:

Några är brända och det är markerat, slängde mest in dom som en bonus.


Nyckelordet är bonus






(bonus = gratis)
Amplifire
quote:
Originally posted by RebeL9
haha är det typ inte 5000 st för mycket ? =) I synnerhet när det gäller Goliath.

Goliath ROCKS! Så det så!
RebeL9
jag har 3 st signerade ITWT och 2 st signerade Magik om nån e intresserad.
Dessutom lite annat från Lange, Matt Darey, Armin mfl som e signerade. Bjud ett bra pris så säljer jag-
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
de här e allvarliga bud... mindshooter... poi i all ära men har du fått dom i knoppen för många gånger... sälja en signerad ITWT skiva tom.

Fast har man dåligt med chash så har man... Skulle kunna tänka mig köpa flera CDs och vinyler där men tyvärr inte allt...


haha ja, det finns en hel del guldkorn där i....mest för att jag ville göra mig säker på att någon köper det...men folk verkar halvintresserade...
SteveTranz4ever
de här e allvarliga bud... mindshooter... poi i all ära men har du fått dom i knoppen för många gånger... sälja en signerad ITWT skiva tom.

Fast har man dåligt med chash så har man... Skulle kunna tänka mig köpa flera CDs och vinyler där men tyvärr inte allt...



[re:edit]
Om herrn kan tänka sig sälja dessa separat så kommer jag & hämtar dom redan imorgon efter jobbet...

Ferry Corsten - Early Works & Remix Productions
DJ Tiesto - In my memory
Magik - 1 (Tiesto)
Magik - 3 (Tiesto)
In Trance We trust - 05
In Trance We trust - 06 (Signerad av Fijneman)
In Trance We trust - Xtra nordic edition
Jan Johnston - Flesh (Oakenfold & Tiesto mix)
Paul Van Dyk - Nothing but you
Aly & Fila - Eyes of horus
Dito - Shadows

Säg ett pris... 11 plattor totalt...

ev. Gatecrasher... undrar vilken det är... brukar synas på färgen om det inte står på...
mindshooter
Gatecrasherskivan är röd

Du kan få alla de där skivorna för 500:- rakt av.

Typ 50:- styck..och lite dyrare med signeringen då.

Tiesto skivan och Gatecrasher får du på köpet

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Gatecrasherskivan är röd

Du kan få alla de där skivorna för 500:- rakt av.

Typ 50:- styck..och lite dyrare med signeringen då.

Tiesto skivan och Gatecrasher får du på köpet

Jag ringer dig imorgon så tar vi detaljerna :)
Vizay
argh hade jag haft pengar så hade jag storhandlat nu men jag e tyvärr i samma sits som du :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement