|
Don't drink and Drive you might spill your drink!
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Hmm Jammer! Ik zie net dat mijn 2 pittige thread zijn gedelete! :( :( :( Nouja, misschien waren zo ook iets te pittig!
Nou liefhebbers, ik wil jullie alleen gedag zeggen!:( :( :( Ik weet dat een aantal mensen nu een party gaan houden omdat ik weg ga, nou mooi toch, maak ik tenminste mensen blij :)!
Ik ga dus morgen naar de UK! Eigenlijk een beetje hetzelfde doen als onze grote vriend Nastra! Dus ik denk dat ik op korte termijn niet echt veel tijd meer heb voor internet! man, mijn laatste vakantiedag van 4 maanden vakantie, holy !
Vaarwel, en het ga je goed! And may the TRANCE be with you! |
|
|
| Henkie_henk |
T ga je goed man
ps wel volwassen van je om niet die threads opnieuw te plaatsen (Y)
GreetZ |
|
|
| raoel |
He rudy succes jonge.
En wat nou vaarwel.
Je was een van de eerste, zo niet de eerste die hard TRANCE ADDICT.
Je gaat nu naar de UK
En kom daarna terug jonge, want dan hebben we weer een TA terug die voor zun mening uit durft te komen :D
En dat meen ik!!!!!!!
Behalve je pittige threads, waar ik het over het algemeen redelijk met je standpunt kon vinden (Alleen probeer ik mijn mening op een wat meer beschaafde manier uit te drukken) ben je een echte TRANCE freak
Leek mij althans zo, al was je de laatste tijd ook veel in de useless topics te vinden.
Dus Tot ziens en niet vaarwel.
Zowiezo, het ga je goed, fellow TA |
|
|
| Little Theseus |
"Jochie" het ga je goed, ik zal je :whip::whip::whip::whip::whip:'s uit vele threads missen.
Drink niet te weinig, en geniet van de vrouwen.
Don't piss your pants en veel plezier in UK !!! |
|
|
| Blik |
hey rudy, het ga je goed daar in de UK, laat die engelsen maar ff horen wat Trance is
hou de Nederlandse eer hoog!!!
(pittige threads.....?? kheb niks gezien:( ) |
|
|
| Muppet |
Have fun in england en feest ze!!!!!!!! En wel terug komen(je maakt altijd leuke polls)
Greetz Muppet |
|
|
| TranceFool |
Veel plezier een suc6 daarzo in de UK. Laat nog es wat van je horen he!!! :D
LATUURRZZZZ...... |
|
|
| Sandman |
Suc6 in Engeland.
En voor nog een tip met de engelse vrouwtjes.... GAAN VOOR HET VADERLAND, de eer moet hoog blijven!! :D :D
Cya Soon... |
|
|
| Snaakmans |
Eey succes en have fun hé!
Enneuhm, niet vergeten dat je links moet rijden hehe... |
|
|
| Jukx |
Nou Rudy ik vind het toch wel hjammer dat je weggaat!! (serieus!) Weer iemand minder die zo ongeveer vanaf het begin bij de site zat!
Maarja, veel plezier in Engeland.. wat ga je (jullie) daar doen eigenlijk?
maar goed, hooooooi!
ps. waar gingen die pittige threads over?????? |
|
|
| Eye-Riz |
pittige threads? waar? DAMN, weer wat gemist! :D
enne, in Engeland hebben ze ook internet hoor! |
|
|
| Dj Lex |
Hey veel plezier daarzo
en zoek anders gewoon 1 keer in de maand ff een internetcafeetje op.
laterz |
|
|
|
|