return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Studivägledning på Uni imon..
View this Thread in Original format
ExOn
Jahapp, imon kommer min framtid sättas i sten känns det som.
Känns lagom kul faktiskt.
Vet inte vad jag ska välja överhuvudtaget.
Tankarna far genom huvudet i mach 4.

Hjelp! :(
ExOn
Jippi, mycket om juridik, men skumt att civilrätt inte finns som program i GBG.
Blev mörkrädd när han sa Socionom. :nervous:
Aendy
Detta är en mycket intressant monolog!
ExOn
Ja, ingen skriver ju någonting ju. :(

Iofs så är det kanske inte det mest intressanta ämnet som finns. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement