return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Shocking News!
View this Thread in Original format
Wildfir3
Ik begin Sasha te apprecieren!

[ discuss! ]
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Wildfir3

[ discuss! ]

Tja ik kon Erick Morillo zeer appreciëren :p
pooley
Ik apprecieer wittekind, morillo, house int algemeen en begin prog trance te verfoeien :)
Pumaz
:eyes: :D :cool: :) :toothless :rolleyes:
djcresto
ik apprecieer ook meerdere dingen, maar het is echt te moeilijk of teveel werk om u op alle dingen te concentreren.
Nyah
quote:
Originally posted by Wildfir3

Nice, hij heeft een aparte stijl, ma na sasha in café d'anvers, kon ik hem ook appreciëren
SilentEagle
quote:
Originally posted by Nyah
Nice, hij heeft een aparte stijl, ma na sasha in café d'anvers, kon ik hem ook appreciëren

Mmmm... mooie herinnering op deze hete zomerdag voor mn laatste herexamen. :)
Zehra
Sasha draait echt wel lekker maar die kerel heeft dus 0% interactie met het publiek eh... volle bak geconcentreerd aant draaien. kvind dat je als dj toch een klein beetje moet glimlachen naar je publiek (allè ja das leuk nee? kvind da toch leuk zo ff lachen of zwaaien of tonen dat je het leuk vind dat er zoveel volk voor je dj booth ligt te springen) maar hij staat daar dus met een zuur gezicht... zie pic!

ow en kben op zoek naar zn setje at aria montreal van de 7de augustus... als iemand me kan helpen, zal k zeer happy zijn! :)
Freezel
Geluidskwaliteit is redelijk slecht van dat setje ;) Alsof je in een gang staat te luisteren :toothless
Pumaz
Sasha's a moody man. Ik heb die nog nooit zien lachen. Hij is er bekend voor

TOR
er bestaan pics van een glimlachende Sasha!

maar ik ga wel akkoord met Z.. als je als DJ de hele avond met je hoofd naar beneden bezig bent, lijkt het alsof je er tegen je zin staat. niet alleen de muziek brengt energie op de dansvloer, maar ook de DJ zelf.. allez, zo voel ik dat toch aan. als je ziet dat de DJ er zin in heeft, heb je er zelf ook meteen zin in.
Zehra
quote:
Originally posted by TOR
als je als DJ de hele avond met je hoofd naar beneden bezig bent, lijkt het alsof je er tegen je zin staat. niet alleen de muziek brengt energie op de dansvloer, maar ook de DJ zelf.. allez, zo voel ik dat toch aan. als je ziet dat de DJ er zin in heeft, heb je er zelf ook meteen zin in.

my point exactly! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement