return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Report: Earth @ LVC met Matthew Dekay (04-09) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tim81
Vanwege verjaardag van vriendin zal ik er helaas niet bij zijn, maar anders was ik 100% voor James Holden in de Mazzo gegaan!

Denk dat emre wel met lex die kant op zal gaan...
SnuggLe
Cool report Tijs! :)
Kwam Dave toevallig vrijdag nog tegen in de trein, hoorde dat jullie naar LVC gingen ja (zoals ik tijd geleden had gemeld dat het was ;)).

Moet echt nog een keer naar Earth toe (nooit geweest, schaam schaam), maar als ik vrijdag zou gaan naar een feest zou het toch ook Holden worden!
Veel plezier die mensen die gaan vrijdag! Ik moet het zaterdag maar even doen met MdH0.3 waar gelukkig Stef Vrolijk ook nog draait. Jammergenoeg niemand die meewil vrijdag naar A'dam :whip:
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik vind het toch behoorlijk sterke argumenten van Groovecollection Tijs, zullen we niet toch maar naar de Mazzo gaan? :)

Sterke argumenten, maar wel nog steeds dezelfde als de jouwe ;)
Dj Lex
Leuk report Tijs!
Yarnie
Ah jammer wou eigenlijk ook wel gaan maar naar 2 hash muffins genomen te hebben heb ik de hele avond ik een trip gezeten :crazy:
basd
quote:
Originally posted by Yarnie
Ah jammer wou eigenlijk ook wel gaan maar naar 2 hash muffins genomen te hebben heb ik de hele avond ik een trip gezeten :crazy:

sndh
ik ga naar de Mazzo vrijdag :)

hoe zit dat eigenlijk met kaarten/leeftijden...weet iemand wat? Geloof dat er geen kaarten zijn, gewoon aan de deur, maar is het een probleem als je 19 bent ?
Tim81
Er is inderdaad in de maand september geen vvk voor feesten in de Mazzo. Vanaf 23.00 uur zijn de deuren geopend, kan me niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over leeftijd...
Ferry 0
Ik wil zelf ook graag naar Holden toe maar ik ben ook 19, en heb vaker gehoord dat ze bij de Mazzo vervelend doen als het gaat om leeftijd. Hebben mensen hier ervaringen met het deurbeleid van de Mazzo?
emre
quote:
Originally posted by Ferry 0
Ik wil zelf ook graag naar Holden toe maar ik ben ook 19, en heb vaker gehoord dat ze bij de Mazzo vervelend doen als het gaat om leeftijd. Hebben mensen hier ervaringen met het deurbeleid van de Mazzo?

Ja en niks van gemerkt met deurbeleid ... gewoon gaan dus!
En Rotterdam-gang --> gewoon hier naartoe gaan natuurlijk .... Earth kan de volgende keer wel weer :toocool:

sndh
ik ga gewoon! Weet iemand hoe duur het is trouwens?
GrooveCollect.
Earth kost 15 Euro + maandlidmaatschap Melkweg (2,50 geloof ik)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement