[20-11-2004] Revolution (The Prodigy) - HMH, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
jp |
bron: http://www.nekozine.co.uk/prodigy/live.html
The Prodigy komt naar Nederland. Op zaterdag 20 november speelt de band rond Liam Howlett in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Precies een week eerder staat de band geprogrammeerd op het I Love Techno Festival in Gent. Wanneer de voorverkoop begint is nog niet bekend.
Zal de slaapzak alvast uit de kast halen mocht er een verkoopdatum bekend worden :D |
|
|
Remy D |
WOW phat hier ga ik echt wel heen!! :crazy: |
|
|
Miss Proximus |
VET! dat ze op ILT komen :) Zie ik ze daar wel!! HMH is ook cool, maar wel moeilijker te doen lijkt me, zal wel snel gaan met de cverkoop. Zo niet dan ben ik daar ook bij :) |
|
|
SnuggLe |
Grr...eerst Faithless, nu dit :S
Had liever kaarten hiervoor gehad, dan voor Faithless. Maarja, ga niet beiden doen. |
|
|
Remy D |
quote: | Originally posted by SnuggLe
Grr...eerst Faithless, nu dit :S
Had liever kaarten hiervoor gehad, dan voor Faithless. Maarja, ga niet beiden doen. |
Beter hoeven we die negatieve kutkop van jou ook niet te zien!! Beter blijf je gewoon altijd weg!! :haha: Open een nieuwe weg in je leven: Sta vooraan met Tim bij de vlaggetjesweek van C&A!!:D |
|
|
SnuggLe |
quote: | Originally posted by Remy D
Beter hoeven we die negatieve kutkop van jou ook niet te zien!! Beter blijf je gewoon altijd weg!! :haha: Open een nieuwe weg in je leven: Sta vooraan met Tim bij de vlaggetjesweek van C&A!!:D |
Oh god, nu gaan we dit krijgen op ieder bericht van me van RemyD. Ach ja Remy, jij kan er ook niet veel doen dat je maar 2 hersencellen hebt ;) Maar maakt niet uit, blijf nog steeds van fan je :p En als ik je de volgende keer zie, trek ik je aan je ballen! |
|
|
Little Theseus |
Gaan ze met of zonder zanger Keith Flint optreden?
Want op hun laatste album "always outnumbered never outgunned" is ie niet aanwezig, mede vanwege de nieuwe band waar Keith in zit.
Als je het nieuwe album (wat in de pers gigantisch is afgekraakt, maar persoonlijk vind ik m super) niet leuk vind kun je beter niet gaan denk ik, ze zullen waarschijnlijk veel nummers hiervan doen en een paar klassiekers. Ik ga denk ik wel, op lowlands 2 jaar geleden waren ze heerlijk, keiharde pit daar toen, een week lang met blauwe plekken gelopen, zalig! |
|
|
jp |
Al zetten ze die stuisvogel uit Out Of Space neer, maakt me helemaal niks uit :D |
|
|
Chicane |
The Prodigy speelt op Revolution de derde editie lees ik net in de mail, verdere lineup die avond wordt later bekend gemaakt, dus als een modje de threadtitel aan kan passen :cool: |
|
|
SnuggLe |
Hmm... denk dat ik hier dan toch wel naartoe ga.
Tis van Mojo dat Revolution, dus vandaar dat de Prodigy daar speelt. ID&T lukt zoiets niet zeiden ze zelf toen dat gedoe in de media was over een 'Mojopolie'. Kan ik me voorstellen, Mojo eiegnt zich alles toe. Wel jammer voor ID&T en UDC dat die daardoor buiten de boot vallen (alhoewel Underworld wel op Impulz was).
Ben benieuwd wat de rest van de lineup wordt! Wel apart eigenlijk dat het een deel van Revolution is. Alleen de prodigy kan al de HMH vullen! Zal wel rap gaan met de kaarten dan! |
|
|
New Wave |
mwhehe, echt weer nederlands :p |
|
|
SnuggLe |
11 september (zaterdag) begint de vvk schijnt. Neem aan dan ook om 10:00 uur. Ik ga er zeker heen mits er dan nog kaarten zijn. Who joins me (& anke)? |
|
|
|
|