|
Expeditie Robinson
|
View this Thread in Original format
| Oester |
We zijn weer vertrokken ... Wie volgt de serie ook ?
Wie zal robinson 2004 worden ?
Kijk je alleen voor Roos ?
De ideeen zijn toch weer subliem...
Wat een zaligheid om verschil te zien in tacktiek tss de beide landen...
hollandse bureaucraten tjonge tjonge . Ik wil gaan plassen...ff vergaderen...
Belgen hebben natuurlijk teamspirit gekregen ,kennen elkaar onderhands wel.
Zen curieus wat de volgende weken gaan brengen ... |
|
|
| Xilver |
| Yep, ik ga 't ook volgen. Ben eens benieuwd... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ikg a het toch ook proberen te volgen, dit is pas een fatsoenlijke reality soap! :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Oester
Kijk je alleen voor Roos ?
|
Ik beken!
Nee hoor, ik ga helemaal niet kijken. En ik heb daar een goeie reden voor.
Ik heb (nog ALTIJD) geen kabel! Telenet kan (wil?) ons niet aansluiten. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Oester
Wat een zaligheid om verschil te zien in tacktiek tss de beide landen...
hollandse bureaucraten tjonge tjonge . Ik wil gaan plassen...ff vergaderen...
Belgen hebben natuurlijk teamspirit gekregen ,kennen elkaar onderhands wel.
|
lol, dat mensen op zoiets zitten geilen verbaast me altijd opnieuw.. de zogezegde gigantische verschillen en de daarop gebaseerde rivaliteit en concurrentie tussen België en Nederland wordt constant uitgemolken en in het daglicht geplaatst alsof het om een van de belangrijkste dingen uit de hele geschiedenis gaat. waar mensen zich toch mee bezighouden.... |
|
|
| pooley |
| Ik volg het altijd wel alhoewel dat ik gisteren 3de deel gemist heb en die extra ook niet gezien heb :/ |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by pooley
Ik volg het altijd wel alhoewel dat ik gisteren 3de deel gemist heb en die extra ook niet gezien heb :/ |
same here :( zou het op de voet willen volgen, maar niet altijd genoeg tijd daarvoor spijtig genoeg.
Kan iemand mss wel ff snel uitleggen waarom al de belgen in een kooi gestoken werden en waarom de hollanders wel onmiddellijk naar hun eiland mochten? Er zijn zelf al 2belgen afgevallen heb ik gehoord :?: |
|
|
| Oester |
| omdat ze eerst moesten zwemmen en de laatste die in de kooi was afviel en dit was een nederlandse... hierdoor moest r nog iemand weg van de belgen om in afzondering te moeten ... |
|
|
| Pumaz |
| Ik had geen idee dat het programma zo populair was. Ik heb het nog nooit gezien, niet mijn soort ding denk ik. Tenzij het héél anders is dan andere reality-dingen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik had geen idee dat het programma zo populair was. Ik heb het nog nooit gezien, niet mijn soort ding denk ik. Tenzij het héél anders is dan andere reality-dingen. |
Het IS ook heel anders! ;)
Dit ervaar je tenminste als "echt"... |
|
|
| FCB_Fanatic |
kheb der gisteren ook weer hene gekeken. Wel klein stuk van het begin gemist (dus bedankt oester voor de update) en de extra heb ik ook nie gezien (bekijk ik mss wel eens in herhaling).
Kvind het altijd weer leuk om te zien, zeker deze keer nu het tussen de Belgen en Hollanders is. Ik kijk der al naar uit da ik weer op kot zit, dan weer wa booz halen en met ne grote groep op kot samen kijken naar expeditie om daarna door te gaan naar de fakbar :D |
|
|
| lievez |
hmm khebbet gemist :(
kzie daar normaal zondags naar ma aangezien da ik na lloret vertrek zalt voor volgende week pas zijn da ik kan kijke.
hup belgie hup :p |
|
|
|
|