|
Vinyler Till Salu !
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
Endre - Kallocain (Original and Robert Nickson Remixes)
Marco V - C:/del.mp3/Solarize
Warrior - If You Want me (Instrumental, warrior vocal, antillas remix)
Conjure One - Centre Of The Sun (Junkie XL mix, 29 Palms Mix)
Spirallianz - Stereopark (Albumet)
Mirco De Govia - Chronoscale Part 1/3 (Final Emotion, Mindspring, Voller Sterne)
Viframa - Cristalle/Cromatica
Outbacks - Minds In Motion
Fictivision Vs. C-Quence - Symbols (Original, Mesh Remix)
Marco V - Godd (incl. dub mix)
G&M Project - Sunday Afternoon (Original, NU-NRG MIX)
Midway - MOnkey Forest (Original, Cultivate Remix)
S.H.O.K.K - Folie á Deux (Klub mix, Dj Natron mix)
Hade tänkt att köpa turntables men det funka inte bara, så nu säljer jag mina vinyler. Ingen av vinylerna har blivit spelade så inte en enda skiva har en repa eller nåt. Alla har dessutom väldigt bra skötta omslag.
500 spänn för hela paketet, säljer också separat...eh..nåt mer ..jo exkl. frakt :) |
|
|
| Laszlo |
ÖPP
Är intresserad av
* Godd
* Del C:\*.mp3
* Folie á Deux
Hur mycket ska du ha för de, och vilket skick är de i? |
|
|
| dj_hysterix |
| Shokk vinylen köpte jag begagnad men ljudet är prima, inga repor, likaså omslaget. Marco V - Godd = perfekt, C:/Del*.mp3 är också i mycket gott skick, har bara hört dom när jag köpte dom i skivaffären, så där kan jag väl också säga att den är i utmärkt skick. Säg 150 spänn :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
ÖPP
Är intresserad av
* Godd
* Del C:\*.mp3
* Folie á Deux
Hur mycket ska du ha för de, och vilket skick är de i? |
just dom tre är jag också sugen på... aja, du får företräde ;) |
|
|
| dj_hysterix |
NEJ, AUKTION ! :D
vi börjar på 150 :p |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Endre - Kallocain (Original and Robert Nickson Remixes)
|
:nervous: why oh why...
|
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Endre
:nervous: why oh why...
|
haha sorry mannen, men jag kommer aldrig kunna spela dom, även om alla låtar jag har äger :( |
|
|
| Vizay |
Conjure One - Centre Of The Sun (Junkie XL mix, 29 Palms Mix)
är jag intresserad av, vad vill du ha för den? :) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Vizay
Conjure One - Centre Of The Sun (Junkie XL mix, 29 Palms Mix)
är jag intresserad av, vad vill du ha för den? :) |
60 - 70 spänn..you decide..vill inte ta mycket från dig peter:) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Endre
:nervous: why oh why...
|
när man läst ut boken säljer man den på loppis... är väl samma sak med vinylen ;) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
när man läst ut boken säljer man den på loppis... är väl samma sak med vinylen ;) |
helt rätt, även om ordet "loppis" ger mig kårer.., om man kan säga så.
|
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Endre
:nervous: why oh why...
|
Haha stackare :( |
|
|
|
|