return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Russ 2005
View this Thread in Original format
atlearmeen
Jeg er russ i år!! YIHA!!! Det blir fett...
Så her kan dere poste alt russerelatert!

Jeg for min del begynner med denne:
Det er bilen vi har tenkt å kjøpe, men den skal males rød!



Bilen har det FEEETESTE anlegget fra LLK!
{Bad_Karma}
Sweet :P

håper dere får den da :)
dj_alfi
haha! bilen vår kommer til å EIE deres!!!
atlearmeen
quote:
Originally posted by dj_alfi
haha! bilen vår kommer til å EIE deres!!!


Er ikke du ferdig med russetiden da??
dj_alfi
quote:
Originally posted by atlearmeen
Er ikke du ferdig med russetiden da??


jeg nei... har tatt første to ganger... gikk først musikk og så var d kjipt, så jg begynnte på allmen... så jeg er ikke ferdig nei...
DJ_Audun
Russ '06...now we're talking:D
MadMats
quote:
Originally posted by dj_alfi
haha! bilen vår kommer til å EIE deres!!!


var dere ikke redde for mr.T når dere stjal bilen? :p
dj_alfi
quote:
Originally posted by MadMats
var dere ikke redde for mr.T når dere stjal bilen? :p

vi bare sa at hvis vi ikke fikk bilen, så skulle vi sende han på et fly.. og da sa han "I aint gettin on no plaaane!" så tok vi den...
ziddy
Blir russ i år jeg også!

Vår russebil eier alles!! Vi skal senke og style en fiat uno '85-modell. inkl. neonlys under!! Slå den! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement