|
Russ 2005
|
View this Thread in Original format
| atlearmeen |
Jeg er russ i år!! YIHA!!! Det blir fett...
Så her kan dere poste alt russerelatert!
Jeg for min del begynner med denne:
Det er bilen vi har tenkt å kjøpe, men den skal males rød!

Bilen har det FEEETESTE anlegget fra LLK! |
|
|
| {Bad_Karma} |
Sweet :P
håper dere får den da :) |
|
|
| dj_alfi |
haha! bilen vår kommer til å EIE deres!!!
 |
|
|
| atlearmeen |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
haha! bilen vår kommer til å EIE deres!!!
|
Er ikke du ferdig med russetiden da?? |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by atlearmeen
Er ikke du ferdig med russetiden da?? |
jeg nei... har tatt første to ganger... gikk først musikk og så var d kjipt, så jg begynnte på allmen... så jeg er ikke ferdig nei... |
|
|
| DJ_Audun |
| Russ '06...now we're talking:D |
|
|
| MadMats |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
haha! bilen vår kommer til å EIE deres!!!
|
var dere ikke redde for mr.T når dere stjal bilen? :p |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by MadMats
var dere ikke redde for mr.T når dere stjal bilen? :p |
vi bare sa at hvis vi ikke fikk bilen, så skulle vi sende han på et fly.. og da sa han "I aint gettin on no plaaane!" så tok vi den... |
|
|
| ziddy |
Blir russ i år jeg også!
Vår russebil eier alles!! Vi skal senke og style en fiat uno '85-modell. inkl. neonlys under!! Slå den! :D |
|
|
|
|