|
Trance Upload - 10 september - Sottos
|
View this Thread in Original format
| FredNova |

Met BETA Dj's Elof en FredNova... :)
Wie komt er nu allemaal???
www.sottos.be
Brussels - Ghent (E40)
Exit Erpe-Mere
Direction Zottegem (Turn right)
4 th light turn left (direction Zottegem)
On the next lights turn right
200 m on your left side
Antwerp - Ghent (E17)
In Ghent take direction Brussels ( E40)
Exit Wetteren
Direction Zottegem (Turn right)
4 th light turn right (direction Zottegem)
200 m on your left side |
|
|
| djcresto |
ik kom met Brenda
maar B-dazzled op de affiche??????????
kheb die nog nooit een tranceplaat horen draaien:rolleyes: :rolleyes:
tmo had ik nog verstaan, die is zo slecht nog nie :happy2: |
|
|
| FredNova |
| b-dazzled zal (normaal gezien) niet draaien |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
b-dazzled zal (normaal gezien) niet draaien |
:happy2: :D :happy2: |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by FredNova
b-dazzled zal (normaal gezien) niet draaien |
'Oef', misschien toffe pee .. maar zen mixing & music choice :rolleyes:
nu ja sorry .. kzou niks mogen zeggen .. kben gene DJ meer.
Me present! .. gaat wreed worden .. vrijdag = 9 - 20 werken
's avonds Sotto's :)
en dan 6-13 werken .. kzal weer fris voorkomen aan de kassa zaterdagmorgend .. :clown: |
|
|
| FUSyke |
Ik en vriendin:) Keer goed de stress van de week weg dansen en tis van doen ze:p
*EDIT*Ik ben nog niet zeker dat ik vanavond kom. Mja ge zult mij wel zien als ik er ben :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik en vriendin:) Keer goed de stress van de week weg dansen en tis van doen ze:p
*EDIT*Ik ben nog niet zeker dat ik vanavond kom. Mja ge zult mij wel zien als ik er ben :) |
euh fus kzal da nie zomaar zien, kweet begot nie oe ge eruit ziet ;)
Ik zal er rond middernacht zijn. Als opwarming alvast exposure festival :D |
|
|
| Eagle` |
| en hoe ging ie Fred ? |
|
|
| FredNova |
Ik (en mijn darminfectie) zijn ook wakker aant worden... ben men bakken aant leeghalen en aant intypen wat ik gespeeld heb, dus straks een beetje playlist :)
Thanx voor de weeral fantastische review Jan! |
|
|
| FredNova |
mijn playlist in willekeurige volgorde
Beloved - Sweet harmony (Kosmas Epsilon remix)
Matthew Dekay - Higher thoughts
Bjork - Violantly happy (Mercurio remix)
Bart Van Wissen - A better way
Benz & MD - Wonder
James Talk - Eggs are cute
Luke Chable pr the Quest - The sheperd
Probspot - Foreplay
Andrew K & Simuck - Clouds go by (Flash brothers remix)
Stel & Goodnewz - Fineline
Pinkbox Special - Simple
Rico Soarez - Tv Dinner
Miro - By your side (Sonorous remix)
Oakenfold - Hold your hand (Bill Hamel remix)
EBTG - Five fanthoms (Steve Porter & John Debo remix)
Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz remix)
Jewel - Intuition (Markus Schulz remix)
Motorcycle - As the rush comes (Markus Schulz remix)
Brian Eno - An ending (Leama & Moor remix)
Li Kwan - Point zero (Leama & Moor remix)
Probspot - Blueberry
Gareth Emery & John O'Bir - Escape
Armin Van Buuren - Blue fear 2004
Riley & Durrant - Candesco
Sam Sharp - Deep
Re:Locate - Waterfall
Push - The legacy
Energy 52 - Cafe del Mar (Marco V remix)
Altitude - Altitude (Shokk remix)
Tiësto - Theme from Norefjell (Dj Jan & Christophe Chantzis remix)
...
(net opgesteld toen ik men bakken leegmaakte, ik kan dus ook wat vergeten zijn)
misschien kan Elof aanvullen? |
|
|
| TOR |
| ola, mooie playlist Fred :eyes: |
|
|
|
|