|
TA meeting @ Awakenings 26-10-01
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
Jaja, naast Trance Energy hebben we Awakenings. Misschien wel leuk om ff te kijken wie er allemaal naar dit evenement gaan op deze goeie vrijdag en eventueel te meeten (als hier interesse en genoeg energie voor is:)). :D
(als er mensen tussen staan die je niet mag kun je altijd nog beslissen om niet te gaan :p) J/K :) |
|
|
| Jukx |
50% kans dat ik erheen ga..!
Diezelfde avond is er namelijk in Nighttown (ook in Rotterdam) ook nog een ander superrelaxed feest.
Michel de Hey
Gaetano Parisio
RINO CERRONE
Secret Cinema
Quazar (live) ??
Benny Rodriguez
maar goed, ik ga dus naar 1 van die 2... is alleen nog niet bekend welke!! |
|
|
| Bellie |

Jaaaaa i'm there!!Heb er nu al weer zin in.;)

GREETZ!! |
|
|
| TranceFool |
| Eye-Riz moet de 26e draaien ergens in Gouda, zag ik toevallig op Yorin tekst. Ik heb ook super veel zin om naar Awakenings te gaan. Lijkt me echt cool om es wat bekende TA's te meeten :D. Nu alleen nog een stel maten proberen over te halen. |
|
|
| michiel |
ik ben dus bij de vorige awakenings geweest en dat was echt SUPER!! ik wil nu ook wel, maar ik wil ook wel ff de line-up weten
is die er al?
thx
later
michiel |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by michiel
ik ben dus bij de vorige awakenings geweest en dat was echt SUPER!! ik wil nu ook wel, maar ik wil ook wel ff de line-up weten
is die er al?
thx
later
michiel |
Er komen vrij veel nieuwe namen... wat natuurlijk niets hoeft af te doen aan de muziek!
Henrik B
Ben Sims
Glenn Wilson
Valentino Kanzyani
Steve Rachmad
Joachim
Bart Skils
Pim Warnars (P. Cowley)
nouja Ben Sims en Steve Rachmad kennen we allemaal wel... Henrik B en Glenn Wilson zijn wat minder bekend maar de insiders hebben hen zeer hoog in het vaandal staan.
Valentino Kanzyani, landgenoot van Umek, draait tech-house heb ik gehoord.
Bart Skils, heb je die nog gezien op awakenings festival michiel??? Hij was de eerste dj die in die tent draaide vlakbij de wc's om 11.00 's ochtends... nou het dak ging er al af!! serieus! die gast stond echt super goed te draaien!
Joachim en Pim Warnars kenniknie.
Maarja, het is lekker dichtbij in Rotterdam dus waarom niet he? |
|
|
| Dj Alpha |
Nou egt dichtbij is het niet maar ik heb toch OV :p, kost duz geen drol..
Trouwes vet lache.. Gaat een vriend van me mee, zijn leeftijd: 35 :)
Dit noem ik een vorm van coolheid ofniet? |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Jukx
Bart Skils, heb je die nog gezien op awakenings festival michiel??? Hij was de eerste dj die in die tent draaide vlakbij de wc's om 11.00 's ochtends... nou het dak ging er al af!! serieus! die gast stond echt super goed te draaien!
|
nee niet gehoord ik was er 's middags pas.
maar ik laat me niet afschrikken door onbekende namen, op qluptempo waren er ook een aantal die ik niet kende
later
michiel |
|
|
| New Wave |
whehehehe gaat er een gast van 35 mee? DIK chill whehehe
Gaan we met zijn 4en kerel, wordt echt dik stampen!!!
Morgen zal ik je effe cash geven!!!
Ik ben wel laat op school, uurtje of 1, maaruh ik zal je wel effe bellen oke!
LATOX
wordt echte en fette party!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Bellie |
Denk niet dat er veel zullen gaan van hier.Das wel jammer.
Het barst hier echt alleen van de trancefreaks.
GREETZ!! |
|
|
| Optimus Trance |
| Ik zou eigenlijk ook gaan... maar door financiele problemen (onder meer een BEN-rekening van 1200 gulden) kan ik niet:(:(:( |
|
|
| Bellie |
12 meijer!!!!!!!!!!!!
Jezus zeg.heb je een vriendin in japan zitten ofzo,waar je elke dag een uur mee belt??
GEK-KEN-HUIS!!
GREETZ!! |
|
|
|
|