return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese

Help Me!
View this Thread in Original format
torontotrance
hi I don't speak either of the main Brazilian languages, please bare with me

I want to send a friend some roses but I live in Canada and I know no one who lives in Brazil, does anyone live remotely close to Anapolis. I'd pay all the costs but I want to know how much it would cost me and if anyone lives anywhere remotely near there.
zeeeeh
brazilian language is portuguese...

well.... i live at recife, far away from sao paulo

but i hope that someone here live in sao paulo and can help you
Lira
Andy, Portuguese is the only main language here :p
quote:
Originally posted by zeeeeh
well.... i live at recife, far away from sao paulo

but i hope that someone here live in sao paulo and can help you

São Paulo? Se não alguém de Brasília, só alguém de Goiânia pra ajudar melhor :conf:

(ao norte de Goiânia)
NicklessGuy
Lira, vc podia dar uma olhada no catálogo ae e ver se tem algum serviço de entrega na região ou algo assim
Psychonoise
bom ta meio longe de mim...isso é pra vc lira...eheh
Lira
Although I had some problems today, I'm going to reply your pm tomorrow telling/explaining everything, Andy :)
quote:
Originally posted by NicklessGuy
Lira, vc podia dar uma olhada no catálogo ae e ver se tem algum serviço de entrega na região ou algo assim

Eu tava pra fazer isso hoje, mas inesperadamente comecei a trabalhar hoje (foi bem antes do planejado) e fiquei todo enrolado :(
zeeeeh
acho q dormi nessa ual de geografia =P
NicklessGuy
quote:
Originally posted by Lira Eu tava pra fazer isso hoje, mas inesperadamente comecei a trabalhar hoje (foi bem antes do planejado) e fiquei todo enrolado :(

ahaha, coitada, pelo visto no máximo o amigo(a) dela só vai ganhar a abelha (ou talvez nem isso, hehe)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement