|
DJ Kleding.. Waar te koop? (online?)
|
View this Thread in Original format
| blup |
Soms zie je welles DJ's met kleding als "DJ's have 12 inches" en weet ik veel wat voor grappige opdrukken je soms ziet.. Waar kan je dit soort tshirts kopen? kheb lopen zoeken op large wat 't meeste voor de hand ligt, maar daar heb ik 't niet kunnen vinden..
Iemand tips? |
|
|
| sndh |
| ik weet wel dat French Connection een lijn had afgelopen zomer met thema 'FCUK FM',... met als geinige teksten 12 inch legend, fcuk the dj, etc... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
halverwege de nieuwedijk, in amsterdam. vlakbij centraal station daar zit een winkel met alleen maar van dat soort dj shirts |
Dat is tegenover de Midtown, daaronder zit In Deep 'n Dance, een platenzaak. Als je het dan nog niet kan vinden :) |
|
|
| total woot |
| Kan me herinneren dat hier al eens een thread over is geweest... heb even gezocht, maar kan m zo snel niet vinden.. moet je zelf maar ff spitten :) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
halverwege de nieuwedijk, in amsterdam. vlakbij centraal station daar zit een winkel met alleen maar van dat soort dj shirts |
die shirts zijn toch gewoon met zo'n strijkijzer achtig ding geprint? de originele waren volgens mij van technics (i dont share needles. off, i'm mixing.. etc. etc.)
ff googelen |
|
|
| blup |
| quote: | Originally posted by basd
Dat is tegenover de Midtown, daaronder zit In Deep 'n Dance, een platenzaak. Als je het dan nog niet kan vinden :) |
interresant.. ;)
Keertje maar dan naar Amsterdam gaan.. |
|
|
| DJ D-Man |
| Bij Rare (platenzaak in Eindhoven) hebben ze ook een redelijk assortiment t-shirts. Ze zijn ook via internet te bestellen, zie www.rare-records.com onder Merchandise. |
|
|
| raoel |
Zelf maken kan natuurlijk ook.
Printbare strijkplaatjes zijn tegenwoordig van goede kwaliteit. Om het mooi te maken moet je het wel uitknippen, das wel veel werk, maar dan ziet het er wel goed uit.
Hier in de buurt zit een bedrijf dat van die strijkplaatjes drukt. Dat wordt allemaal automatisch gesneden en zo blijft alleen het "gekleurde" gebied over. Strijken en klaar is kees.
Dat is volgens mij ook wel goed te betalen.
Zeefdrukken vind ik persoonlijk het fijnst, dat zit gewoon lekkerder, maar veel te duur als je er één wil laten maken.
Maar ja, die shirtjes op www.wellcoolstuff.com zijn ook prijzig. |
|
|
| blup |
Die zijn idd vrij duur.. :\ |
|
|
| blup |
Als ik me eigen leuke texten verzin en idd gewoon erop strijk. 8)..
das pas exclusief. :P |
|
|
|
|