return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Dj BeLLie's Dj Carriere????? (pg. 3)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
HEHE, dit is echt Zzzzzuper vet voor je man...

Die sets van jouw zijn altijd goed. Je DJ skills zijn goed/uitstekend. Ik vind die Techno mixes beter in elkaar zitten dan je Trance Mixes, maar Techno heeft toch de voorkeur bij jouw.
Een paar vrienden van mij zijn echte Techno freaks en die gingen lijp uit hun pannetje toen ik ze jouw set liet horen.

Talent moet niet verloren gaan...

GReeTZ
Blik
Bellie man, dat is echt vet, gewoon op die site, echt vet voor je, maar waag het niet ons te vergeten als je topDJ wordt later, dat word gratis kaartjes gozer :)
TranceFool
Das echt beter man!!! 3 Awakenings verder staat gewoon DJ Bellie in de Line-Up :D:D:D.
Bellie
quote:
Originally posted by Henkie_henk
whaha ja en dan gaan we naar de partys waar bellie draait :)

neme we allemaal fluitjes mee :) en gaan we eeeeooo e :)

OMG waag het!!!:whip:

:p

GREETZ!!
Sandman
Dit is echt gaaf joh...

de nieuwe tiesto :D :D

suc6
Bellie
quote:
Originally posted by Sandman
Dit is echt gaaf joh...

de nieuwe tiesto :D :D

suc6

WAAAAAT!!!! :D
De nieuwe Tiësto???No way man.
De nieuwe Carl Cox of Mauro Picotto of Chris Liebing.

GREETZ!!
Miss Proximus
Waarom niet gewoon....BELLIE!!..je hoeft toch niet gelijk weer in iemand's voetsporen te treden? Jij bent een unicum op zich :D (sorry voor de abn)
Bellie
Ja dat weet ik ook wel....Maar wat ik ermee bedoel te zeggen is dat ik techno draai en geen trance.als ik had gezegd BeLLiE dan had ie misschien nog gedacht dat ik trance draaide waarschijnlijk.

GREETZ!!
Miss Proximus
Ik had het ook meer tegen hem dan tegen jou bellie bel :) ik kén jou toch :p

X
Sandman
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Waarom niet gewoon....BELLIE!!..je hoeft toch niet gelijk weer in iemand's voetsporen te treden? Jij bent een unicum op zich :D (sorry voor de abn)

Het was maar een vergelijking.. van over een x aantal jaar ben je even beroemd of beroemder als tiesto...

Maar oke, ik had het verkeerd ingetypt.....

sandman

Bellie
wooow :eyes:
het lijkt nu allemaal opeens te gaan lopen.2 gasten wilden ook mn mix hebben.1 van die gasten die is zelf dj in haarlem in Pandora's Box.Die had ik een keer daar gesproken toen we daar een keer waren.eN nu ben ik hem 2x tegen gekomen op feesten en nu wil hij me wel es een keer laten draaien.Raar hoor.zo wacht je 6 jaar en zo wordt je van alle kanten belaagd.PHATT!!!! :D

GREETZ!!
magrec
quote:
Originally posted by Bellie
wooow :eyes:
het lijkt nu allemaal opeens te gaan lopen.2 gasten wilden ook mn mix hebben.1 van die gasten die is zelf dj in haarlem in Pandora's Box.Die had ik een keer daar gesproken toen we daar een keer waren.eN nu ben ik hem 2x tegen gekomen op feesten en nu wil hij me wel es een keer laten draaien.Raar hoor.zo wacht je 6 jaar en zo wordt je van alle kanten belaagd.PHATT!!!! :D

GREETZ!!

Beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr toch.....
keep it up hoewel ik niet elke dag naar techo luister luister ik graag naar jouw mixen (en dat meen ik serieus)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement