return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עזרה דחופה במציאת תוכנה שצורבת
View this Thread in Original format
YO-I
CUE FILE

יש לי את ה
CDRWIN
הבעיה היא שהתוכנה לא מזהה את הצורב החדש שלי, היא מזהה את הסידירום שלי כצורב ואת הצורב כרידר, אין לי אפשרות לבחור שם בין הצורבים

בנרו אני בכלל לא מצליח לפתוח קבצי קיו, התוכנה ניתקעת והתוכנה האחרונה שניסיתי
Exact Audio Copy
היא תוכנה מצויינת אבל כשאני טוען את קובץ הקיו אני מקבל הודעת
error

בבקשה שמישהו יוכל לעזור עם תוכנה טובה או שלפחות יסביר לי איך אם בכלל ניתן לשנות את ההגדרות ב
CDRWIN
בשביל שאני יגדיר את הצורב הנכון
תודה
Rising
שאתה נכנס לתוכנה יש תכפתור הזה עם המפתח שבדי או מה שלא יהיה..
קיצר אתה לוחץ עליו..
נכנס ל-
file backup and tools
למטה יש לך ת
recording options

יש לך בצד כפתור לשנות אתה לוחץ עליו ומשנה ..
זאת הדרך היחידה לפי מה שהבנתי..
sh33p
תנסה
Feurio!
אצלי עובד
KrazyDJs
nero
עובד לי כמו קסם
princess cc
quote:
Originally posted by KrazyDJs
nero
עובד לי כמו קסם


same here!
YO-I
אולי תסבירו לי איך נרו עובדת אצלכם? אולי אני עושה משהו לא נכון כאשר אני טוען את קובץ הקיו
skelz
CUE לפי דעתי הכי טוב והכי נוח לצרוב עם נרו
עכשיו..
אם זה קיו של משחקים.. זה פשוט
קובץ BIN & CUE

עכשיו אם זה מוזיקה זה משהו אחר לגמרי..
לנרו קצת קשה להתמודד עם קובץ MP3 גדול
ולפצל אותו לטראקים לפי CUE
אז מה שתעשה מאוד פשוט
קח את קובץ ה MP3
ופשוט תהפוך אותו ל WAV
עכשיו.. הפכת ל WAV?
תערוך את ה CUE
ובמקום FILE "file.mp3" MP3
תרשום FILE "file.wav" WAVE
ותראה איך נרו בשניות טוענת לך את זה
והצריבה תצא איכותית מאוד
מנסיון..
בהצלחה :)
YO-I
זה בדיוק העניין, הנוחות שהייתה לי ב
CDRWIN
שהוא ישר צורב את האלבום גם אם הוא בפורמט אם פי3

לנרו באמת קשה להתמודד עם קובץ גדול שכזה ואולי בגלל זה הוא נתקע לי, אין לא תיהיה לי ברירה אז זה מה שאני יעשה, אני מיואש
Sniper
quote:
Originally posted by princess cc
same here!


same here 2!
sabi10
מה דעתך על

NERO..... :cool:

מעולם לא שמעתי על התוכנות שהזכירו מקודם...אבל נרו כנראה היא הטובה מכולם. ;)

YO-I
אני רוצה ברשותכם להבין משהו, כל מי שהמליץ ואמר שהוא משתמש בנרו, קודם כל המרתם את הקובץ ל
WAV
ואח"כ צרבתם או שהצלחתם לצרוב את הקיו בנרו גם בפורמט
MP3
תודה
Sniper
quote:
Originally posted by YO-I
אני רוצה ברשותכם להבין משהו, כל מי שהמליץ ואמר שהוא משתמש בנרו, קודם כל המרתם את הקובץ ל
WAV
ואח"כ צרבתם או שהצלחתם לצרוב את הקיו בנרו גם בפורמט
MP3
תודה


אני לא..
אני פשוט פותח רגיל את הקיו וזה צורב רגיל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement