|
איך מוסיפים כתוביות קבועות לסרט?
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אני רוצה לצרוב
VCD
ושיהיה עם כתוביות עליו שאני אראה בדיוידי עם כתוביות
איך מוסיפים תכתוביות? |
|
|
| Shahar |
קבלו ביטול...
הזמתי דיוידי קורא
DIVX\XVID\VCD
+ מקליט
:)
עכשיו רק צריך לדעת איך שמים כתוביות על
DIVX |
|
|
| Sniper |
האמת היא שאני משתמש בוירטואל דאב
זה דיי פשוט, יש לי איפשהו מדריך על זה
אני יחפש וישים פה את הלינק
שגב, על איזה איכות אתה מדבר??
בד"כ שאני מוסיף כתובית לדי ויקס זה נשאר באותו איכות תמונה, סאונד
פלוס כתוביות! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
האמת היא שאני משתמש בוירטואל דאב
זה דיי פשוט, יש לי איפשהו מדריך על זה
אני יחפש וישים פה את הלינק
שגב, על איזה איכות אתה מדבר??
בד"כ שאני מוסיף כתובית לדי ויקס זה נשאר באותו איכות תמונה, סאונד
פלוס כתוביות! |
תודה אחי! |
|
|
| YO-I |
אני עברתי לתוכנה שנקראת
Cucusoft AVI to VCD DVD MPEG Converter Pro
יש תוסף חדש בתוכנה שמאפשרת להוסיף כתוביות לסרט ברגע שאתם ממירים את הסרט לכל פורמט שתרצו, רצוי מחשב חזק, לי לוקח 12 שעות להמיר סרט אחד ששוקל 700 מגה לערך לפורמט
SVCD
במחשב פנטיום3 800 מגהרץ
ושוב מה שמגניב פה שאתם שמים את הכתוביות ואת הסרט באותה תיקיה ודואגים שהם יהיו באותו שם של קובץ והתוכנה עושה הכל לבד, בלי כאבי ראש ובלי מליון המרות בוירטואל דאב או כל התוכנות האחרות |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Sniper
האמת היא שאני משתמש בוירטואל דאב
זה דיי פשוט, יש לי איפשהו מדריך על זה
אני יחפש וישים פה את הלינק
שגב, על איזה איכות אתה מדבר??
בד"כ שאני מוסיף כתובית לדי ויקס זה נשאר באותו איכות תמונה, סאונד
פלוס כתוביות! |
בשבל להוסיף כתוביות הסרט חייב להיות
avi
ואז בשבל שהוא היה
vcd
הוא חייב להיות
mpeg
אז זה היה מוריד לי את האיכות של התמונה לא דברתי על הסאונד |
|
|
| Sniper |
הבנתי, אני בעירון מוסיף את הכתובית ישירות לדי ויקס
צורב כדאטה ורואה ב
Dvdivx
שלי:] |
|
|
| Segev |
אני מעדיף להעביר את המחשב למערכת קולנוע שמחוץ לחדר שלי ואז אני רואה עם ה
tv out
הרבה יותר טוב לפי דעתי |
|
|
| Sniper |
אצלי המערכת קולנוע מחוברת ל
dvdivx
שלי
ככה שזה מושלם אצלי:] |
|
|
|
|