return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איך מוסיפים כתוביות קבועות לסרט?
View this Thread in Original format
Shahar
אני רוצה לצרוב
VCD
ושיהיה עם כתוביות עליו שאני אראה בדיוידי עם כתוביות

איך מוסיפים תכתוביות?
AnthemFreak
google
Flotser
quote:
Originally posted by AnthemFreak
google


אבל גם אתה יצאת עצלן,

תראה איך חובב גוגל מקצועי צריך לנהוג:

http://www.google.co.il/search?hl=i...permanent&meta=


:D
Segev
יש פה אחלה של מדריכים פעם הייתי עושה את זה גם אבל בגלל האיכות הלא טובה נימאס לי
http://www.lionetwork.net/modules.p...ategories&cid=2
Shahar
קבלו ביטול...

הזמתי דיוידי קורא
DIVX\XVID\VCD
+ מקליט

:)

עכשיו רק צריך לדעת איך שמים כתוביות על
DIVX
Sniper
האמת היא שאני משתמש בוירטואל דאב
זה דיי פשוט, יש לי איפשהו מדריך על זה
אני יחפש וישים פה את הלינק


שגב, על איזה איכות אתה מדבר??
בד"כ שאני מוסיף כתובית לדי ויקס זה נשאר באותו איכות תמונה, סאונד
פלוס כתוביות!
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
האמת היא שאני משתמש בוירטואל דאב
זה דיי פשוט, יש לי איפשהו מדריך על זה
אני יחפש וישים פה את הלינק


שגב, על איזה איכות אתה מדבר??
בד"כ שאני מוסיף כתובית לדי ויקס זה נשאר באותו איכות תמונה, סאונד
פלוס כתוביות!


תודה אחי!
YO-I
אני עברתי לתוכנה שנקראת
Cucusoft AVI to VCD DVD MPEG Converter Pro

יש תוסף חדש בתוכנה שמאפשרת להוסיף כתוביות לסרט ברגע שאתם ממירים את הסרט לכל פורמט שתרצו, רצוי מחשב חזק, לי לוקח 12 שעות להמיר סרט אחד ששוקל 700 מגה לערך לפורמט
SVCD
במחשב פנטיום3 800 מגהרץ

ושוב מה שמגניב פה שאתם שמים את הכתוביות ואת הסרט באותה תיקיה ודואגים שהם יהיו באותו שם של קובץ והתוכנה עושה הכל לבד, בלי כאבי ראש ובלי מליון המרות בוירטואל דאב או כל התוכנות האחרות
Segev
quote:
Originally posted by Sniper
האמת היא שאני משתמש בוירטואל דאב
זה דיי פשוט, יש לי איפשהו מדריך על זה
אני יחפש וישים פה את הלינק


שגב, על איזה איכות אתה מדבר??
בד"כ שאני מוסיף כתובית לדי ויקס זה נשאר באותו איכות תמונה, סאונד
פלוס כתוביות!


בשבל להוסיף כתוביות הסרט חייב להיות
avi
ואז בשבל שהוא היה
vcd
הוא חייב להיות
mpeg
אז זה היה מוריד לי את האיכות של התמונה לא דברתי על הסאונד
Sniper
הבנתי, אני בעירון מוסיף את הכתובית ישירות לדי ויקס
צורב כדאטה ורואה ב
Dvdivx
שלי:]

Segev
אני מעדיף להעביר את המחשב למערכת קולנוע שמחוץ לחדר שלי ואז אני רואה עם ה
tv out
הרבה יותר טוב לפי דעתי
Sniper
אצלי המערכת קולנוע מחוברת ל
dvdivx
שלי

ככה שזה מושלם אצלי:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement