return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה אנשים באמריקה מוצאים בבקבוק מיץ???
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
חחחחחחח
דבר קורע לחלוטין
תקראו ותישפטו:
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=0&id=121320
DJ-Energy
איכסססססס

סיפור מזעזע..

אני הייתי טובע
luckystrike
איכס!!!!!!!!!!

איזה גועל נפש!!!!!!

איך הוא שתה חצי מזה ולא שם לב?!?!?!????
Izzy
SICK!!!
wheres that barfing smilie when you need him
nesher
איכסססס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אחרי שהייתי מקיא את כל הנשמה שלי אחרי שהייתי מגלה את זה!
הייתי בולע 400 קילו סבון ו1000 קילו משחת שיניים!!!!!!
Gil Shwarts
חהחהחהחה
איזה מגעיל!!
אכלתי ענבים כשקראתי את זה
ישר עף לי ענב מהפה :)
dj alonzo
!!!!!!!!!!!!!!!איייייייכככככככככסססססססססססססססססססססססססססססס
?!?!?!?!איך הוא לא שם לב שיש לו זין בבקבוק
DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מטומטם לא רואה בולבול בשתייה שלו.. סיפור עצוב
dj alonzo
....בטח יש לו איי קיו 60 והוא לא הבין שז זין:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement