|
New psytrance club in Copenhagen!
|
View this Thread in Original format
| TrancePort.dk |
A new club have opened at the old Club Gorgeous place..
Psytrance first thursday every month..! :-)

Party Info:
Thursday 07. Oct. 2004
From 23.00 - 06.00
Special:
DJ Krell - Once in a lifetime livemix..
Support DJ's:
Anazasi, Raider, T-Trax, DJ Jeeg, Dr. Blankk.
Entrance including FREE BAR:
Gents 130 DKK (175 SEK-22 Euro)
Girls 100 DKK (135 SEK-18 Euro)
Place:
Alexandrahus (Old Club Gorgeous)
Nørregade 1
DK-1165 CPH. K
www.tranceport.dk
exclusive psytrance clubbing |
|
|
| ScuL |
ska ni også spille lidt hardstyle?
jeg kender dj's som vil meget gerne spille hardstyle i DK. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by ScuL
ska ni også spille lidt hardstyle?
jeg kender dj's som vil meget gerne spille hardstyle i DK. |
nej tack. den här klubben ska vara renodlad psy!
Låter som en skitbra idé synd att jag är i Köpenhamn på tok för sällan. Mer psy åt folket!!!
http://www.trance.se/hamid/banging.mpeg <- CHECK THIS OUT :> |
|
|
| Funfrock |
var där förra veckan :)
tyckte det var lite tunt med folk med kanske ökar när nyheten sprider sig
spelades ju för övrigt hardtrance av sista djn jag hörde |
|
|
| ScuL |
Det är lite egoistiskt att kräva att de spelar bara 1 stil eller hur.
Naturligtvis kommer de också spela trance och hardtrance men det finns INGEN klubb i Danmark som spelar hardstyle. Trots att jag har åtminstone 75 Danskar på mitt forum som vill höra det jättegärna. Det finns alltså potential. De flesta reser till Tyskland för att klubba, lite jobbigt. |
|
|
| RebeL9 |
| kanske kan de där 75 danskarna starta en hardstyleklubb? vad vet jag. |
|
|
| Hauken |
| Lira lite Hardstyle så ska jag titta in på väg till Holland nästa gång ;) |
|
|
| dbl |
| känner på mig att rebel9 har något emot hardstyle av nån anledning.. heh |
|
|
| ScuL |
det har han visst.
och det är barnslig. nuff said |
|
|
|
|