return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Exhibition II mixed by Ben Lost
View this Thread in Original format
lost_in_trance
Uit binnenkort op Lost Language. Een echte compilatie voor alle engelse trance en progressive lovers!.. :D

EXHIBITION II - Ben Lost



CD1&2 mixed by Ben Lost

1.01 Recluse - Isla Dauphine (Probspot Remix)
1.02 Miro - By Your Side (Sonorous Bright Side Mix)
1.03 Espen & Elusive - Poetic Penetration
1.04 Critical 7 - Lost
1.05 Tilt - The World Doesn't Know
1.06 Probspot - Midnight
1.07 Ozgur Can - On A White Day
1.08 Little Wonder - Eclipse (Leama & Moor Remix)
1.09 Sonorous - Second Sun (Leama & Moor Remix)
1.10 8 Wonders - 8th Wonder
1.11 Empire State - Adironda

2.01 U&K - Drop
2.02 Probspot - Satisfaction
2.03 Recluse - Yellow Moon (Octagen Remix)
2.04 U&K - Switchback
2.05 Young Parisians feat Ben Lost - Jump The Next Train (Probspot Remix)
2.06 Ozgur Can - Irony
2.07 Jano Acta - Fludent Fiction
2.08 Tilt - Goodbye
2.09 Luminary - My World (Pesh Remix)
2.10 Odyssee - Dreamcatcher
2.11 Empire State - Niagara

CD3 mixed by Jay Burnett

3.01 Salt Tank - Eugina (Free Desire Mix)
3.02 Jano Acta - Fludent Fiction (Ambient Mix)
3.03 Space Manoeuvres - Stage One (Gardener & Southhall Balearic Mix)
3.04 C.M - Dream Universe (16B Ambient Mix)
3.05 Recluse - Isla Dauphine (Ambient Mix)
3.06 Accadia - Into The Dawn (Accadia Ambient Mix)
3.07 Parks & Wilson - My Orbit (Heavy Air Mix)
3.08 Pete Lazonby - Ambiant Cycles
3.09 Three Drives - Greece 2000 (Moonwatchers Sea Of Tranquility Mix)
3.10 Luminary - Dark Eyes
3.11 Salt Tank - Dimensions (Electric Storm Mix)
Glaniskanis
Ik vind het maar een inspiratie loze cd nu
Daar luisterde ik begin augustus nog wel een enkele keer naar, maar het heeft me dus niet kunnen blijven boeien
5 van de 10 waard voor mij
TOR
dit is al es ter promotie te horen geweest op Party 107. ik vond Ben Lost eerlijk gezegd redelijk saai mixen, maar ik zou dit toch wel in mijn collectie willen.. vooral om cd 3, die ziet er heerlijk uit.
Phortastic
Kvind het een boem cdke :eyespop: :crazy:

Alle 3 de cds...
Mja kvind ben lost dan ook zeer goed als dj...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement