return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Exposure Festival 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
princess cc
היייייייייייייייה אני בהאזנה!
עכשיו התחלתי... :)

וואייייייייי איזה יופייייייייייייייייייייייייייייייייייי
:eyes: :eyes:

והוא עולה והוא עולה והוא עולההההההההההההההההההההההההההה

אנ'לא מפסיקה לערוך! בוא'נה איזה קצב אחוש!
סהר יה תותח!:D
sabi10
בנתיים פסטיבל אדיר...

רוב מה ששמעתי היה ברחבת הארד...

Marcos - was the BEST so far ..AMAZING

Goldenscan - Massive set too...

now JK Walker - so far MASSIVE and PvD GREATset too

cant wait to DuMonde....
אני הולך להתעורר 10 דקות לפני 6 בבוקר כדי לשמוע אותם.

בנתיים הפסטיבל שווה כל סנט משני הדולר ששילמתי

מושלם :cool:
sabi10
הבעיה היחידה שיש עם הפסטיבל הזה היא שיש כלכך הרבה דברים מעולים לשמוע...והם באותו זמן..

או כמו שידידי
DMAO
הגדיר את הבעיה :

זה כאילו שאנחנו נכנסים לחנות ממתקים ולא יודעים במה לבחור.

ועוד בעיה קלה/קשה....

השעה היא 00:52....נאלצתי לעבור לאוזניות
black mammmba
שכחתם לציין שיש יצוג ישראלי...

יהל

כבוד.


נ.ב הסטים מוקלטים או בלייב???
:D
Black Dragon
לא רק יהל היה גם
JARON INC
איזה תותחיםםםםםםםםם
Segev
למה אני תמיד אבל תמיד מפסיד את הדברים האלה!!!!!!!!!!
עכשיו אני יצטרך ללכת להוריד את זה!! :whip:
Segev
משהו מקשיב עכשיו ל
rank1?
sabi10
הסטים מוקלטים!

בכל אופן התעוררתי בשביל דומונד..צריך להתחיל תיכף.

בנתיים סט די נחמד מ-ראנק1:cool:
sabi10
Here we go

DuMonde :cool:
yaman
סססססססססססססססססססססססעעעעעעעעעעעעעעעעממממקק



































הפסדתי

oDrori
אהלן חבר'ה, למזלי יש לי פה מחשב ציבורי כזה וקצת זמן מדי פעם לכתוב...

מבואס שפספסתי את הערב הזה, יש איזשהם הקלטות שלו? סופשבוע הקרוב אני בבית אז אני אשמח לקבל ממכם אפילו שם ריליס או מה שלא יהיה בפרייבאט... תודה רבה
Rising
איך יהל היה????? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement