|
Exposure Festival 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
היייייייייייייייה אני בהאזנה!
עכשיו התחלתי... :)
וואייייייייי איזה יופייייייייייייייייייייייייייייייייייי
:eyes: :eyes:
והוא עולה והוא עולה והוא עולההההההההההההההההההההההההההה
אנ'לא מפסיקה לערוך! בוא'נה איזה קצב אחוש!
סהר יה תותח!:D |
|
|
| sabi10 |
בנתיים פסטיבל אדיר...
רוב מה ששמעתי היה ברחבת הארד...
Marcos - was the BEST so far ..AMAZING
Goldenscan - Massive set too...
now JK Walker - so far MASSIVE and PvD GREATset too
cant wait to DuMonde....
אני הולך להתעורר 10 דקות לפני 6 בבוקר כדי לשמוע אותם.
בנתיים הפסטיבל שווה כל סנט משני הדולר ששילמתי
מושלם :cool: |
|
|
| sabi10 |
הבעיה היחידה שיש עם הפסטיבל הזה היא שיש כלכך הרבה דברים מעולים לשמוע...והם באותו זמן..
או כמו שידידי
DMAO
הגדיר את הבעיה :
זה כאילו שאנחנו נכנסים לחנות ממתקים ולא יודעים במה לבחור.
ועוד בעיה קלה/קשה....
השעה היא 00:52....נאלצתי לעבור לאוזניות |
|
|
| black mammmba |
שכחתם לציין שיש יצוג ישראלי...
יהל
כבוד.
נ.ב הסטים מוקלטים או בלייב???
:D |
|
|
| Black Dragon |
לא רק יהל היה גם
JARON INC
איזה תותחיםםםםםםםםם |
|
|
| Segev |
למה אני תמיד אבל תמיד מפסיד את הדברים האלה!!!!!!!!!!
עכשיו אני יצטרך ללכת להוריד את זה!! :whip: |
|
|
| Segev |
משהו מקשיב עכשיו ל
rank1? |
|
|
| sabi10 |
הסטים מוקלטים!
בכל אופן התעוררתי בשביל דומונד..צריך להתחיל תיכף.
בנתיים סט די נחמד מ-ראנק1:cool: |
|
|
| sabi10 |
Here we go
DuMonde :cool: |
|
|
| yaman |
סססססססססססססססססססססססעעעעעעעעעעעעעעעעממממקק
הפסדתי |
|
|
| oDrori |
אהלן חבר'ה, למזלי יש לי פה מחשב ציבורי כזה וקצת זמן מדי פעם לכתוב...
מבואס שפספסתי את הערב הזה, יש איזשהם הקלטות שלו? סופשבוע הקרוב אני בבית אז אני אשמח לקבל ממכם אפילו שם ריליס או מה שלא יהיה בפרייבאט... תודה רבה |
|
|
| Rising |
| איך יהל היה????? :) |
|
|
|
|