return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
שלום!! אני חדש פה :) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rising
ברוך הבא גבר אני אורן!
princess cc
quote:
Originally posted by yaman

משפט יציאה לדרך:

בנות מפליצות בסתר

(סיסי אמרה.......)


LOL
סיסי הזאת מדברת הרבה שטויות
MasterP
ברוך הבא יונתן
אני גלעד
בחור לפעמים נחמד
אבל בדר"כ חופר עם פסיכודלי
או טראק מלודי מיוחד

:crazy:
כמעט בן 21
אני קצין בח"א אם אתה צריך משהו
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by princess cc

יונתן ארבל רואה? זה למה חשוב לדעת ת'הבדל בין האוס לטראנס כדי לדעת לאיזה מסיבות כן ללכת ולאיזה לא ללכת!:)


סיסי כנראה ששכחת שגם המארגנים של המסיבות לא מבדילים בסגנונות ולכן כשיש מסיבה שמנגנים בה קלאב\האוס מסחרי הם אומרים שזה מסיבת טראנס
וכשמנגנים להיטי אמ.טי.וי ושחורה הם אומרים שיש האוס...

אגב,אני אלכס
אם אתה זקוק להמלצות של פרוגרסיב טוב או שאתה צריך שיתרגמו לך איזה קללה ברוסית שאמרו לך,אני פה:toothless
Viperon
ברוך הבא אני דור
yaman
יש כאן גם כמה ערסים


אז נשמה זהירות



הא כן וגם רב זיין אחד טלטול
sabi10
ברוך הבא :D
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by YuVaL
וולקם אחינו ברוכים הבאים לממלכה המופלא של המלך בבר


אני קורנליוס!
:wtf:

ברוך הבא אחינו, תמיד שמח לראות חברים חדשים התורמים למלחמה בערבים ובגורמים העוינים בפורום הפוליטיקה.
;)
YonatanArbel
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אני קורנליוס!
:wtf:

ברוך הבא אחינו, תמיד שמח לראות חברים חדשים התורמים למלחמה בערבים ובגורמים העוינים בפורום הפוליטיקה.
;)



Jחח כן
תודה שאתה עומד לצידי במאבק הפוליטי בטרד של עשר שאלות לגבי הציונות ;)
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
"איך אני אוהב כשישראלים מכלילים את כל ז'אנרי המוזיקה האלקטרונית לתוך הגדרה אחת - "טראנסים
:stongue:


חחחחחחחחח
"דיגיי שים טראנסים!!!"

coby
ברוך הבא אחי אני קובי..


מה רע בלהגיד טראנסים ?! .. אני לא מבין אותכם

אולי זה נשמע טיפה דפוק אבל בדוגרי זה כן טראנסים... : \
Shahar
quote:
Originally posted by coby
מה רע בלהגיד טראנסים ?! .. אני לא מבין אותכם

אולי זה נשמע טיפה דפוק אבל בדוגרי זה כן טראנסים... : \


כי תחשוב מי אומר טראנסים
או בנות או בנים שמתכוונים ללסגו וכו'..ויש כאלה שמתכוונים לטראנס של בולי וחרטות כאלה....עדיף כבר להגיד טראנס במקום טראנסים אם לא יודעים שם של סיגנון ספציפי

תחשוב איזה הבדל יש אם תגיד לדיג'יי שים טראנסים
לאם תגיד לו שים טראנס או אם תגיד לו שים אפליפטינג :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement