|
שלום!! אני חדש פה :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| ברוך הבא גבר אני אורן! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by yaman
משפט יציאה לדרך:
בנות מפליצות בסתר
(סיסי אמרה.......) |
LOL
סיסי הזאת מדברת הרבה שטויות |
|
|
| MasterP |
ברוך הבא יונתן
אני גלעד
בחור לפעמים נחמד
אבל בדר"כ חופר עם פסיכודלי
או טראק מלודי מיוחד
:crazy:
כמעט בן 21
אני קצין בח"א אם אתה צריך משהו |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by princess cc
יונתן ארבל רואה? זה למה חשוב לדעת ת'הבדל בין האוס לטראנס כדי לדעת לאיזה מסיבות כן ללכת ולאיזה לא ללכת!:) |
סיסי כנראה ששכחת שגם המארגנים של המסיבות לא מבדילים בסגנונות ולכן כשיש מסיבה שמנגנים בה קלאב\האוס מסחרי הם אומרים שזה מסיבת טראנס
וכשמנגנים להיטי אמ.טי.וי ושחורה הם אומרים שיש האוס...
אגב,אני אלכס
אם אתה זקוק להמלצות של פרוגרסיב טוב או שאתה צריך שיתרגמו לך איזה קללה ברוסית שאמרו לך,אני פה:toothless |
|
|
| yaman |
יש כאן גם כמה ערסים
אז נשמה זהירות
הא כן וגם רב זיין אחד טלטול |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by YuVaL
וולקם אחינו ברוכים הבאים לממלכה המופלא של המלך בבר
|
אני קורנליוס!
:wtf:
ברוך הבא אחינו, תמיד שמח לראות חברים חדשים התורמים למלחמה בערבים ובגורמים העוינים בפורום הפוליטיקה.
;) |
|
|
| YonatanArbel |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני קורנליוס!
:wtf:
ברוך הבא אחינו, תמיד שמח לראות חברים חדשים התורמים למלחמה בערבים ובגורמים העוינים בפורום הפוליטיקה.
;) |
Jחח כן
תודה שאתה עומד לצידי במאבק הפוליטי בטרד של עשר שאלות לגבי הציונות ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
"איך אני אוהב כשישראלים מכלילים את כל ז'אנרי המוזיקה האלקטרונית לתוך הגדרה אחת - "טראנסים
:stongue: |
חחחחחחחחח
"דיגיי שים טראנסים!!!" |
|
|
| coby |
ברוך הבא אחי אני קובי..
מה רע בלהגיד טראנסים ?! .. אני לא מבין אותכם
אולי זה נשמע טיפה דפוק אבל בדוגרי זה כן טראנסים... : \ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by coby
מה רע בלהגיד טראנסים ?! .. אני לא מבין אותכם
אולי זה נשמע טיפה דפוק אבל בדוגרי זה כן טראנסים... : \ |
כי תחשוב מי אומר טראנסים
או בנות או בנים שמתכוונים ללסגו וכו'..ויש כאלה שמתכוונים לטראנס של בולי וחרטות כאלה....עדיף כבר להגיד טראנס במקום טראנסים אם לא יודעים שם של סיגנון ספציפי
תחשוב איזה הבדל יש אם תגיד לדיג'יי שים טראנסים
לאם תגיד לו שים טראנס או אם תגיד לו שים אפליפטינג :) |
|
|
|
|