|
oh yeah!!
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hi there Dutchies,
Nijmegen here, please keep typing in English so are fellow tranceaddicts can read our comments...
Greetings,
 |
|
|
| -DoomBringer- |
but that's the problem...
whm... I hanven't a ing clue what I'm typing... 'Cause I'm drunk... Hmm... and it's only Tuesday :D
hmm... I don't know why I'm posting a reply...
hehe... damn...
ok... one comment... Dommelsch and Goldstrike RulezZ , mixing them togther is much better though (guess what I did :D) |
|
|
| eXos |
Leg me ff uit hoe je zo'n 'ding' onder je naam krijgt. Ik ben blijkbaar te dom om het te begrijpen.
Mzzl |
|
|
| Sandman |
dit moet je doen om een plaatje te invoegen--->
[**img] url [/***img]
de sterren weglaten
dan krijg je dit
[img] http://www.geocities.com/petenator/anim123.gif [/img]
tnx to tigerclaw
[Edited by Sandman on Jan-27-2001 at 12:59] |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Leg me ff uit hoe je zo'n 'ding' onder je naam krijgt. Ik ben blijkbaar te dom om het te begrijpen.
Mzzl |
HEHE ff oude topics omhoog halen :D |
|
|
| Optimus Trance |
jaaaaa man, daar hadden jullie t eergister ofzo over..over Doombringer en gekhous, maar Sandman heb ik ook al een tijdje hier nie gezien???
waar zijn ze allemaal gebleven??? |
|
|
| Miss Proximus |
Doombringer en Sandman had ik alle2 in me icq-list.....ze hebben t gewoon zwaar druk allebei denk ik :)
Laatst had ik ff gechat met Sandman en toen heeft ie weer s wat gepost :)
Jammer hè? Ouwe mensen gaan weg, nieuwe mensen melden zich aan...life.... |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ouwe mensen gaan weg, nieuwe mensen melden zich aan...life.... |
Such is life
Of niet miss P???
Just like in the reality.
Because this is only a sort of dream. We don't know each other, and though we are friends or enemies, isn't that strange???
No it's the modern technology that brings us together, but most of al it's our desire to hear or feel the great music that we humans can produce.
And:
Such is life which is many miles too short |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Toen heete ik volgens mij nog Petenator (bij gebrek aan creativiteit!!). Ik heb t toen veranderd in !_PeTrUs_! Ach ja, je moet wat he. Maar... ik ga nu pitte!!
Toedels!! |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
jaaaaa man, daar hadden jullie t eergister ofzo over..over Doombringer en gekhous, maar Sandman heb ik ook al een tijdje hier nie gezien???
waar zijn ze allemaal gebleven??? |
nou, ik ben hier... meestal op chat though...
Doemzie ken ik al langer, die heeft perioden dat ie veel online is, en dan is ie er opeens eeuwen niet meer... |
|
|
|
|