return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כוסאמממממק!!!
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
אנשים
אתמול בפעם ה100
הסתובבה לי ברך ימין :[
זאת ברך בעייתית אצלי אז עכשיו אני בבית במקום בחוץ
ודווקא ביום שלישי מאשפזים אותי
דווקא ביום שיש את המסיבה בשפיים שהייתי אמור לייחצן סמק
אז כנראה את ראש השנה הזאת אני יבלה בבית
השנה החדשה התחילה אצלי על רגל שמאל :{
כנראה שיש לי מחלה שהמפרקים לאט לאט הולכים מהעולם
וכרגע השביתו אותי אני לא מתאמן ולא עושה כלום :{
(טוב לפחות אין בצפר) :[]
eXeTik
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
הסתובבה לי ברך ימין :[

השנה החדשה התחילה אצלי על רגל שמאל :{


תרתי משמע ;)
תרגיש טוב אחי...
KrazyDJs
תרגיש טוב אח שלה...
החלמה מהירה
Huge-A
אני מבין שעכשיו אתה הולך לשגע את כולם כאן יותר בגלל שאתה לא יוצא :D

תרגיש טוב אמיגוס ;)
DJ-Kreing^^
מכיר את ההרגשה...גם לי היה פעם בעיות ברכיים. זה תלוי בסוג בעיה שיש לך אבל יש כאלה שעוברות עם גיל ההתבגרות.

בכל מקרה החלמה מהירה, תרגיש טוב...


quote:
Originally posted by -CosmicFire-
וכרגע השביתו אותי אני לא מתאמן ולא עושה כלום :{


במה בדיוק אתה מתאמן אחי? יש סוגי ספורט שכדאי להימנע מהם בכלל כאתה סובל מבעיות מפרקים.
FederalBI
מכיר את ההרגשה נקעתי את היד שלי 3 פעמי ם באותו מקום,
אני מבין שזה השוואה לא שקולה אבל שאתה לא מסוגל לעשות משהו זה מנעצבן בטרוף
Sniper
החלמה מהירה גב גבר
yaman
ואיי ואי ואייי


שיהיה לך החלמה מהירה ושנה טובה לכווולם כאן
DJ Alex E.
פשיייי איזה נאחס
תרגיש טוב אחי!
Hell_Copter
וואלה אח שלו תרגיש טוב
תאמין לי שזה זין לראות את כל הדברים האלה
עכשיו מישהו יוצא מהקורס שלי בגלל שיש לו קילה והוא לא יכול לעשות כלום...
זה מבאס את התחת דברים כאלה :rolleyes:

-CosmicFire-
ראסמי זה מבאס
אבל לפחות עכשיו אני מרגיש יחסית טוב ונתנו לי פתור מספורט בבצפר
אני רואה חבריםש לי רצים 3 כל שיעור ואני צוחק עליהם מהצד :]
Viperon
החלמה מהירה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement