return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Digital Psy-trance mix av Aviander!
View this Thread in Original format
DjAviander
Helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle ge mig den på att mixa lite Psy..
Första gången jag prövar att mixa stilen och jag gör det digitalt så ha iaf liiite överseende :).

Lyssna/tanka här!

För att tanka, tryck bara på den lilla pilen bredvid låtnamnet. :)

Tracklist:
01.Digital Talk - Party People
02.The Misted Puppet - Odyssey
03.Digital Talk - Earth Poison
04.Altom - Hologram (Remix)
05.Rinkadink - The Genki Denki
06.Psychotic Micro - Fright Night
(Tydligen har den hoppat
07.T.I.P. - Binary Neuronat
08.Trinodia - 4th Dimension vette fan varför:sadgreen: )
Hoppet sker runt 33:15..
09.Prodigy - Voodoo People (Paranormal Attack Remix)
10.Psychotic Micro - Vampire Legend
11.Altom - The Code
12.Derango - No Thing
13.Wizzy Noise - This Is the End

N'joy =)

Var snälla o posta lite konstruktiv kritik, inte bara:
"Aviander, fy fan va kung!" "Du äger!"
"Fy fan va bra" m.m. :crazy: :stongue:

Många tack till MixTheMix.com som har en fantastisk service!
Many thanks to MixTheMix.com who provides a fantastic service!:)
DjAviander
Hehe ShyTrance :happy2: Jag chillar väl lite då :)
Den går att tanka har jag precis upptäckt! :D
ShyTrance
tare lugnt :)

du postade klockan 1 på morgonen, många kanske sover då ?!

ska tanka den snart o kommentera
RebeL9
weiii äntligen nån som börjat mixa lite psy. kan man tanka den eller går det bara att lyssna online?
Ska på ett möte nu men jag ska lyssna på den senare och återkommer med kommentarer
dj_hysterix
mkt bra tracklist, lyssnar nu och låter väldigt bra hittils :D
DjAviander
Vet att jag gjorde några grova missar.. Men det beror på att jag inte har dubbla ljudkort, så jag kan inte lyssna på B samtidigt som jag spelar på A, men någon kommentar lär väl någon ha :haha:
M1cro5lave
Riktigt sköna låtar. Kände inte igen så många av dem vilket gjorde det hela mer intressant, mycket bra tracklist. För att vara första gången att mixa psy digitalt så är det grymt gjort tycker jag.

Tummen upp! :)
DjAviander
Tackar tackar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement