return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Holden is een held! (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Hitman
Ja die werd zeker gedraaid, zo'n vette plaat!
Alter Ego - Rocker kwam ook nog voorbij:D


Ja die draaide Stef Vrolijk ook nog in het Paard zaterdag... hij is er nog steeds :D
Tim81
Ik hoorde net gewoon Alter Ego - Rocker op Radio 3FM als Floorfiller ofzo :rolleyes:
tijs08
Dit is echt een vreemd beeld zeg! Heb Emre de hele avond niet meer dan 1,5 meter van Holden vandaan zien staan... :D





en holden draaide ook nog

Infusion - Better World (Wink Interpretation) :eyespop:
emre
Ga jij de volgende keer maar gewoon naar Earth asswipe ... kan Onno gewoon met ons naar Holden :tongue2
Hitman
Het heeft even geduurd, maar hier zijn wat foto's


James


nog een keer


zonder haar voor z'n ogen (vrij zeldzaam)


Tijs en ik


Onno vond het ook gezellig:tongue2


Emre laat zijn Postbank brul horen:nervous:


Nathan en vriendin (toch?)


James bleef maar lachen


Emre die James even verteld dat hij A break in the clouds moet draaien (wat hij ook braaf deed)


de enige echte Partyhardy in actie


jongens, hij draait 'm!!


de 2 helden:D
Donna
ZUCHT:(
SnuggLe
Coole foto's!
Kon je zoooooooo dicht bij de DJ komen? Erg cool man :D
Je ziet ook gewoon dat James er dik plezier in heeft en die aandacht nog wel leuk vind. Andere dj's (zoals een grumpy old Sasha) vinden dat STUKKEN minder. Enthousiasme is belangrijk (en dan niet chemisch zoals dat bij een kansloze van de kaart zijnde Sasha is), zoals Sander K. ook vaak heeft.


Goed he, ik zeik Sasha hier af en heb NIETS in de andere thread over Armin gezegd! ;)
New Wave
Vraag aan james holden:

Wat is je grootste draaiblooper? --- Mijn haren onder de naald.:rolleyes:
HiGH_NrG
En partyharry die naar de kapper is geweest... :p
Disney
quote:
Originally posted by SnuggLe
Coole foto's!
Kon je zoooooooo dicht bij de DJ komen? Erg cool man :D
...


DJ staat op een verhoging van maar liefst 15 cm, dus je kunt aardig dichtbij komen ja :)

Partyhardy!
Onwijs kicke foto's Rob! :crazy: :cool: vet om terug te zien! :)

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kon je zoooooooo dicht bij de DJ komen? Erg cool man :D


ja, dat vond ik ook altijd het mooie aan de Mazzo; lekker klein en intiem!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Onwijs kicke foto's Rob! :crazy: :cool: vet om terug te zien! :)



ja, dat vond ik ook altijd het mooie aan de Mazzo; lekker klein en intiem!


Hmmmm...jammer dat ik er dan nog NOOIT geweest ben :D
Nu kan het ook niet echt meer ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement