return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Sub Forum => Feesten
View this Thread in Original format
JunKX
Hey Ta-ers,

Ik log voor het eerst sinds een tijdje weer in en mijn hart vult zich met vreugde om te zien dat er zoveel feesten zijn de komende tijd! Maar, ik ben van mening dat het forum hierdoor een beetje onoverzichtelijk/rommelig oogt. Is het misschien een idee om een sub-forum te creeren binnen het holland forum waarin we de feest threads kunnen plaatsen?

Meningen hieronder aub :)
Djeebie
Ja, daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Weet alleen niet of het echt nodig is.
SnuggLe
Mwah...is wat voor te zeggen, maar maybe overdreven. Kijk, als natuurlijk ieder pleurisfeest hier wordt gepost wordt het te druk/vol ja, maar verder dat er echt VEEL feesten hier staan...neh. Denk ook echt niet dat Swamper dat doet, maar je kan het proberen Junkx. Stuur hem een mail.

Bij Partyflock is het overzichtelijk in de agenda wat/waar wanneer ieder feest is, maybe dat een optie voor je om te kijken?

Een aparte thread zou wel kunnen, had ik al eens voorgesteld. De TA party thread. Effe swamper vragen zodat iedereen die kan editen, kan je alles aangeven waar je heengaat etc, soort partyagenda.
dj_spare
wel een goed idee opzich... vraag me wel af of het mogelijk is... laten we het hopen :D
MaGiK54
Beetje overdreven, vind het zo overzichtelijk genoeg. Dus ik heb er geen behoefte aan. En wat Snug al zei, Swamper zal dit niet toelaten denk ik, aangezien we eerder om een sub-forum hadden gevraagd. Dacht dat dat sub-forum bedoeld was voor niet-trance zaken.
jp
Zolang je trouw elke dag het forum bezoekt verlies je het overzicht heus niet
robin
anders voeren we zo'n [feest] of zoals soms al gebruikt datum ( [xx-xx-xxx] tag systeem in (voor aan in de thread title) (indien vergeten zouden de mods dat er bij kunnen zetten :o)

denk trouwens niet dat er een subforum zal komen en denk ook niet dat het dan overzichtelijker word :o
TranceFool
Absoluut geen goed idee vind ik. Als het feest is geweest wordt hier altijd nog een tijdje over doorgeluld, over hoe het was, tracklists ed.

Als we dit allemaal in 1 thread gaan mikken wordt het een grote bende waar iedereen van alles door mekaar post. Het is nu juist overzichtelijk vind ik. Ben geen voorstander van zaken in 1 thread mikken, zoveel wordt er nou ook weer niet gepost....:)

edit: post beetje verkeerd begrepen. Een subforum...mja zie ik het nut niet echt van in. Het meeste wat hier gepost wordt gaat over feesten, dan zou de main section ineens wel erg leeg worden :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement