|
Vraagske
|
View this Thread in Original format
| pooley |
In welke thread stonden er weer postings over die dj beurs in eindhoven + website etc ...
Ben hem kwijt en de kans dat ik ga is groot:)
lemme know |
|
|
| Wildfir3 |
| hihi fré, kheb vannacht gedroomd da gij in de gb waar ik werk gepakt geweest zijt toen ge drank wou pikken! |
|
|
| pooley |
het vervolg ni verklappen, met natte dromen doe ge da ni !
heeeelaaa stefken, goe geamuseerd daar met de womans? |
|
|
| pooley |
SORRY HE ket ! gewoon overgelezen maja hoe meer thread, hoe beter ! |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by pooley
heeeelaaa stefken, goe geamuseerd daar met de womans? |
amai nog ni, beste vier dagen zee dak ooit heb meegemaakt :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
hihi fré, kheb vannacht gedroomd da gij in de gb waar ik werk gepakt geweest zijt toen ge drank wou pikken! |
Allé, ziet ge poolster nu in staat om DRANK te pikken? Als het dan nog conserven waren, ok... maar DRANK?!?:eek:
:clown: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Allé, ziet ge poolster nu in staat om DRANK te pikken? Als het dan nog conserven waren, ok... maar DRANK?!?:eek:
:clown: |
drank du-uh wie pikt er nu een blik erwten en wortelen, dan gade toch voor den duvel zeker AMATEEEEURS !!!! |
|
|
| pooley |
Mai, verzamelplaats van de pummels ofwa?
Halle vertegenwoordigt? |
|
|
|
|