|
Lord of the Rings (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ome_Mark |
Zal s kijken... lijkt me wel een leuk verhaal en tis dak ADSL heb :D.. heb zelf nooit zo'n zin in lezen.. daardoor ken ik het verhaal niet.. maar zal eens kijken of het leuk is
iig bedankt voor de tip |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Jesse
OK, wat ik net zei over andermans fantasie....screw that...die film wordt echt MEGA-GAAF en dat is geen grapje....
Keek net de trailer en oei oei oei oei
dat is gaaf! |
"YOU... CAN NOT... PASSSSSSS!!"
| quote: | eigenlijk zijn wij ta's gewoon een stelletje moderne hippies....
Dr waren al zoveel vergelijkingen en nu ook nog is dat velen hier Tolkien helemaal geweldig vinden!
|
Moderne hippies.... hehehehe. Dat boek hoort gewoon bij je algemene ontwikkeling! :)
Ik heb zelfs het kaart spel er nog van gespeeld... Middle Earth heette dat. :):):) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ben ik hier de enige die niet weet waar dat boek over gaat?
:) |
whaha mps hebben daar ook geen tijd voor he ;) |
|
|
| Ome_Mark |
| ehm wel koel dat filmpje dussa 10x for the link :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
whaha mps hebben daar ook geen tijd voor he ;) |
whehehe yups, tijd maken voor een boek is heel moeilijk voor de MPS!;)
Wij hebben nog andere prioriteiten dan lezen, meer nuttige dingen
Ennuh dat dat boek bij de algemene ontwikkeling hoord vind ik bull.............
LATOX! |
|
|
| Miss Proximus |
Ennuh dat dat boek bij de algemene ontwikkeling hoord vind ik bull............. |
:)
ik heb m ook nog niet gelezen maar dat komt omdat ik mezelf niet los kan rukken uit die Stephen King verslaving :)
en toch moet ik m snel lezen, want voordat ik een degelijke film ga zien wil ik altijd het boek gelezen hebben!
maar ja. druk druk druk enzo |
|
|
| Jesse |
Schiet maar snel op dan zou ik zeggen ;)
Het boek is ruim 1100 pagina's en eigenlijk moet je de Hobbit ook nog lezen voordat je aan The Lord Of The Rings begint..
Maar het is zeker de moeite waard! |
|
|
| Miss Proximus |
Ik les een boek van ca. 500 blz in 1 weekend uit, dus tijd genoeg dacht ik zo :)
De Beproeving van Stephen King is ook ongeveer 1100 blz....uit in 8 dagen ofzo..lol...en daarom ben ik ook blijven zitten de 1e x 4 HAVO, ik was alleen maar aan t lezen :) |
|
|
| Jukx |
Ennuh dat dat boek bij de algemene ontwikkeling hoord vind ik bull.............
|
toe maar... |
|
|
| -=WVG=- |
| Ik heb dat boek nooit gelezen maar ok zal tog ns kijken hoe het eruit zit...Hm...doe die maar van 30.1 MB...:) |
|
|
| Henkie_henk |
09.19.01. The.Hobbit.DVDivX-CLiX [699 MB]
K had em kunne fxpe.. maar glanis neukhoofd heeft mijn fxp nie gefixt..
Dus allemaal glanis emailen enzow..
Ik gaat op KOVA training |
|
|
| TimeportE |
Okay ik had het dus belooft en ik hou me (bijna) altijd aan mijn woord, dus hier twee direct links (mijn eerste :D:D) naar de 2 andere trailers van lotr (ik heb nog een 3de (de aller eerste!) maar dies 27,5 mb en ik heb maar 25 mb :()
lotr_1000k_final.rm
lotr_trailer2_smal.rm
Ik hoop dat de links het doen en zeg eff hoe snel het allemaal gaat, ik wil namelijk deze ruimte in de toekomst gebruiken voor mp3 posting, CHeers.. The TimeMaster |
|
|
|
|