|
Endelig..
|
View this Thread in Original format
| moore |
| Kontoen min har vært disabla i 4 uker elns, pga jeg skifta mail adresse.. Endelig kan jeg poste igjen! Weeee... |
|
|
| atlearmeen |
hva gjorde du???
siden den var "disabla" i 4 uker... |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by moore
pga jeg skifta mail adresse
|
.. i profilen min ;) |
|
|
|
|