|
Lyssning i lördagsnatten?
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Ok, boys and girls, nu är jag igång och leker lite igen. Denna gången har jag jobbat om mitt gamla alster 'Pigs in space' så att det inte ska låta så cheezy...hoppas ni gillar
Ladda ner här
Kommentera gärna, då det är arbete in progress hehe.
Låter den fortfarande cheezy så säg gärna till hehe... |
|
|
| CJ InterCity |
fasiken den var ju grymt skön :eek:
finns det en chans att få den i bra kvalitet när du är klar? :)
alltså helt ärligt var den bättre än jag väntat mig :D |
|
|
| Snakebyte |
Haha, 2 helt skilda reaktioner på låten...kul ;)
Visst kan du väl få en version i högre kvalle. Det går bra. |
|
|
| CJ InterCity |
| hojta gärna till när du är klar. man hör så mycket nytt varje dag att man lätt glömmer bort detta... och det vill jag för all del inte ;) |
|
|
| Snakebyte |
| Ingen annan som har lite kreativ feedback? Jag har lagt upp det senaste jag gjort på låten nu i samma länk. Jag börjar själv bli nöjd nu med låten :-D |
|
|
| Vizay |
det är skönt producerat, låter helt okej och du har hittat sköna slingor :)
dock måste jag säga att de känns mer so men flashback än nyskapande, e ju inget dåligt med det iofs :)
känns ungefär som om man va 2-3 år tillbaka i tiden :) |
|
|
| Snakebyte |
| Jag tror jag vet vad det beror på. När jag påbörjade låten i vintras så var jag inte så jätteväl insatt i dagens trance. Att jag sen förbättrat låten nyligen tar inte bort grunden i låten som låter gamalt. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Jag tror jag vet vad det beror på. När jag påbörjade låten i vintras så var jag inte så jätteväl insatt i dagens trance. Att jag sen förbättrat låten nyligen tar inte bort grunden i låten som låter gamalt. |
kan mycket väl stämma :)
men det är en skön nostalgikänsla man får av låten så jobba vidare mer på den om du har nått mer å göra :) |
|
|
| CJ InterCity |
@Snakebyte
du har talang mannen, dina låtar är riktigt sköna! tack för PM:et :) |
|
|
| jofawe |
skön låt :)
kan dock inte tänka mig hur den lät innan ... |
|
|
| reveal |
Som vanligt med dina produktioner tycker jag att det låter väldigt proffsigt :) |
|
|
|
|