return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מכמונות מהירות... (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj sub-x
quote:
Originally posted by yahel222
הבורות מדהימה אותי
שמעו אתם מתבלבלים פה בגדול

יש מספר מכשירים לתפוס על מהירות

אחת מהן היא מצלמה
מצלמה נמצאת באופן קבוע בצידי הדרך (על עמוד) והיא מצלמת מי שנוסע מהר
במיוחד זה יתפוס בזמן שהכביש ריק משום שאם היה לידך עוד מכונית אז אי אפשר להוכיח מי מהמכוניות נסע במהירות הגבוהה
כמו כן צריך לציין שיש הרבה מצלמות דמה כלומר סתם עמודים שאין בהם מצלמות אלא הם רק להתרעה

עכשיו במידה וצולמת אתה יכול לקבל את הדו"ח גם 10 חודשים אחרי... נדמה לי שזה עד שנה אחרי
בכל אופן במידה וזה קרה תבקש לראות את הצילום עצמו ואז תוכל לבחון אם יש דרך לבטל את זה


מכשיר שני זה אקדח לייזר
אותו יחזיק שוטר עם ניידת
במידה והשוטר תפס אותך באקדח במהירות מופרזת הוא חייב לעצור אותך
אם לא אז אין לך מה לדאוג

ממה שאתה מספר אין לך מה לדאוג.....


אני אישית קראתי ברשת על המצלצות החדשות...זה לא פלאש כמו בכל מצלמה. אלא אושר כזה מובנה או משהו בסנגנון.
דווקא הכתבה הייתה לפני שבועיים בערך בוואי.נט
Vortex_SA
טוב זה היה בכביש עם 3 נתיבים בערך לאותו כיוון, והיה עמוס... וגם זה בא מכיוון הגג של המכונית וזה היתה מכונית שחורה כזאת לא ראיתי איזה (נראה לי יותר חשוב להסתכל על הכביש באותו רגע, מוזר שכמוני...)... ונסעתי 80 ככה או יותר, שזה כבר שלילה... אבל נתתם לי פה המון תשובות, מצד אחד, אין מצלמות בעיר בלה בלה, מצד שני יש סמויות וזה... וגם אתמול ראיתי פלאש (שצילמו מישהו אחר) וזה היה וואחד פלאש, כל הכביש היה מואר, והפלאש שאני ראיתי היה כמו של מצלמה ביתית כזאת... מישהו יכול לתת לי תשובה מוסמכת ולא דברים שהוא שמע מחברים? כי את זה גם אני יכול :)
YuVaL
quote:
Originally posted by Vortex_SA
טוב זה היה בכביש עם 3 נתיבים בערך לאותו כיוון, והיה עמוס... וגם זה בא מכיוון הגג של המכונית וזה היתה מכונית שחורה כזאת לא ראיתי איזה (נראה לי יותר חשוב להסתכל על הכביש באותו רגע, מוזר שכמוני...)... ונסעתי 80 ככה או יותר, שזה כבר שלילה... אבל נתתם לי פה המון תשובות, מצד אחד, אין מצלמות בעיר בלה בלה, מצד שני יש סמויות וזה... וגם אתמול ראיתי פלאש (שצילמו מישהו אחר) וזה היה וואחד פלאש, כל הכביש היה מואר, והפלאש שאני ראיתי היה כמו של מצלמה ביתית כזאת... מישהו יכול לתת לי תשובה מוסמכת ולא דברים שהוא שמע מחברים? כי את זה גם אני יכול :)


קיצר, אתה תקבל שלילה
.
Vortex_SA
quote:
Originally posted by YuVaL
קיצר, אתה תקבל שלילה
.


לא ממש זה לא עובד ככה... מצהירים שאחד ההורים שלי נהג...
coby
אמרתי לך שאגי להפסיק להיות נהג שודים :)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by coby
אמרתי לך שאגי להפסיק להיות נהג שודים :)


אבל אני כבר מזמן לא עשיתי חאריקי :)
Shahar
quote:
Originally posted by black mammmba
איך שיהודה ברקן עושה

חייך אכלת אותה *



אתה הולך לקבל קנס כספי לתיבת הדואר שלך.

*שלחנו את מושון מחופש לעץ באצמע איילון עם ממל"ז עליו


:thepirate


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יודה ברקן ראסמי אומר ככה חחחחחחח
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
טוב זה היה בכביש עם 3 נתיבים בערך לאותו כיוון, והיה עמוס... וגם זה בא מכיוון הגג של המכונית וזה היתה מכונית שחורה כזאת לא ראיתי איזה (נראה לי יותר חשוב להסתכל על הכביש באותו רגע, מוזר שכמוני...)... ונסעתי 80 ככה או יותר, שזה כבר שלילה... אבל נתתם לי פה המון תשובות, מצד אחד, אין מצלמות בעיר בלה בלה, מצד שני יש סמויות וזה... וגם אתמול ראיתי פלאש (שצילמו מישהו אחר) וזה היה וואחד פלאש, כל הכביש היה מואר, והפלאש שאני ראיתי היה כמו של מצלמה ביתית כזאת... מישהו יכול לתת לי תשובה מוסמכת ולא דברים שהוא שמע מחברים? כי את זה גם אני יכול :)


עזוב אותך מחרטות שיגידו לך...חכה ותדע לבד
אף אחד פה לא יגיד לך על בטוח....
ושלילה זה 30 יום..

quote:
Originally posted by YuVaL
קיצר, אתה תקבל שלילה
.


קודם תעבור תאוריה :D
YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
עזוב אותך מחרטות שיגידו לך...חכה ותדע לבד
אף אחד פה לא יגיד לך על בטוח....
ושלילה זה 30 יום..



קודם תעבור תאוריה :D


אני יכול לעשות כבר
עוד 3 וחצי חודשים אני זכאי לעשות טסט..... :):)
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by yahel222
הבורות מדהימה אותי
שמעו אתם מתבלבלים פה בגדול

יש מספר מכשירים לתפוס על מהירות

אחת מהן היא מצלמה
מצלמה נמצאת באופן קבוע בצידי הדרך (על עמוד) והיא מצלמת מי שנוסע מהר
במיוחד זה יתפוס בזמן שהכביש ריק משום שאם היה לידך עוד מכונית אז אי אפשר להוכיח מי מהמכוניות נסע במהירות הגבוהה
כמו כן צריך לציין שיש הרבה מצלמות דמה כלומר סתם עמודים שאין בהם מצלמות אלא הם רק להתרעה

עכשיו במידה וצולמת אתה יכול לקבל את הדו"ח גם 10 חודשים אחרי... נדמה לי שזה עד שנה אחרי
בכל אופן במידה וזה קרה תבקש לראות את הצילום עצמו ואז תוכל לבחון אם יש דרך לבטל את זה


מכשיר שני זה אקדח לייזר
אותו יחזיק שוטר עם ניידת
במידה והשוטר תפס אותך באקדח במהירות מופרזת הוא חייב לעצור אותך
אם לא אז אין לך מה לדאוג

ממה שאתה מספר אין לך מה לדאוג.....


ומצלמה על רכב סמוי זה משהו שלא קיים??? קודם תלמד לפני שאתה אומר בורות על דברים של אנשים אחרים....
וזה ממש לא דבר חדש, זה עקיפה שהמשטרה משתמשת בא כבר שנים

הדבר החדש זה מכשיר שיכול למדוד את המהירות של רכב אחר בזמן תנועה....
(גם נגד כיוון התנועה)
בכל מקרה, עוד לא שמעתי שזה נכנס לפעולה


ויש עוד מכשיר שזה מן סטופר, כאשר הניידת נוסעת אחרי איזשהו אוטו מחושבת המהירות...

Vortex_SA
quote:
Originally posted by YuVaL
אני יכול לעשות כבר
עוד 3 וחצי חודשים אני זכאי לעשות טסט..... :):)


יאללה בוא נתרגל אותך לתאוריה... כשאתה רוצה להפנות את האוטו לכיוון הנגדי מכיוון הנסיעה בדרך הכי מהירה על עפר מה תעשה??

1. תוריד מהירות, תפנה הגה ותסתובב עד שפניך לכיוון הנגדי
2. תעצור, תכניס לרוורס ותסע
3. תפנה הגה בחוזקה, תרים את בלם היד עד שפניך לכיוון הנגדי ותשחרר את הבלם
4. תקרא לחבר שיכוון אותך

עוד אחד, באיזה טווח סל"ד אוטו משפחתי רגיל (1.6 ליטר ככה...) מגיע לכוחות הסוס המרביים שלו?

1. 2000 - 1000
2. 3000 - 4500
3. 5500 - 6000
4. 14000 - 17000

איך הכי קל להפחיד סבתות?

1. לפרפר לידן
2. להרים בלם יד לידן
3. לצרוח לידן
4. לשאול מה השעה
YuVaL
1) 1
2) אין לי מושג
3) All of the above
=)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement