return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Most Popular NORDIC DJ 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Promo2000
Adam Beyer helt klart....vem fan röstar på Endre, Airbase osv.....inte ens hört dom tomtarna lira....
Vizay
quote:
Originally posted by Promo2000
Adam Beyer helt klart....vem fan röstar på Endre, Airbase osv.....inte ens hört dom tomtarna lira....


då har du missat något kan man lugnt säga ;)
Promo2000
quote:
Originally posted by Vizay
då har du missat något kan man lugnt säga ;)


haha..du kan inte mena allvar...alla som lirar..spelar oftast samma skit idag. Förrut var det mkt asot inspirerat nu har det blivit mer proggigt pga av Schulz mfl.
Endre
quote:
Originally posted by Promo2000
haha..du kan inte mena allvar...alla som lirar..spelar oftast samma skit idag. Förrut var det mkt asot inspirerat nu har det blivit mer proggigt pga av Schulz mfl.


Vet inte vem som gjort listan men jag har inte bett om att få vara med så ta min placering med en nypa salt tomten ;)
Promo2000
quote:
Originally posted by Endre

Vet inte vem som gjort listan men jag har inte bett om att få vara med så ta min placering med en nypa salt tomten ;)


okej..var inget illa menat..så du behöver inte ta åt dig ;)
Endre
quote:
Originally posted by Promo2000
okej..var inget illa menat..så du behöver inte ta åt dig ;)


inga problem, tar inte illa upp. ;)
mr_fisken
Stonebridge vart det :rolleyes:
Vizay
quote:
Originally posted by Promo2000
haha..du kan inte mena allvar...alla som lirar..spelar oftast samma skit idag. Förrut var det mkt asot inspirerat nu har det blivit mer proggigt pga av Schulz mfl.


visst, alla kan inte gilla dom stilarna men man får ju ha lite respekt för andra ändå :) varför ska man bli dumförklarad för att man råkar gilla en typ av musik? :)
DjDanniKay
Mjaaa..fårstår mig inte heller på folk som klagar när det kommer till club musik, tycker vi här i Sverige skall vara glada för det "lilla" vi har när det gäller EDM...!! Alla jobbar väl åt samma håll!! Vi behöver killar som Endre, Mike Shiver, Envio m.fl. för att kunna placeraa sverige på en plats på kartan!!!

Ni Skall ha ett tack för att vi har er..!:) Framför allt jag tackar eftersom jag får chansen att spela eran musik ute bland folk! Tack så mycket!!!!

Förresten, Endre...kommer nog att lira din I Kill for you på United Club Cruise (www.uniteduppsala.nu) om 2veckor!!:D


/Daniel
Endre
quote:
Originally posted by DjDanniKay

Förresten, Endre...kommer nog att lira din I Kill for you på United Club Cruise (www.uniteduppsala.nu) om 2veckor!!:D

/Daniel

:);)

Amnezia
lägger rösten på vår egen livslevande technolegend Adam Beyer:cool: ...äger:disbelief

sen har vi ju många andra bra me...tex
stonebridge
inkfish
prydz
osv....

man ska inte underskatta våra nationella hjältar...e trots allt rätt stora på techno å house sidan:)
Sorrow
Vi är bra mkt större än folk här hemma vet.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement