|
Most Popular NORDIC DJ 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Promo2000 |
| Adam Beyer helt klart....vem fan röstar på Endre, Airbase osv.....inte ens hört dom tomtarna lira.... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Promo2000
Adam Beyer helt klart....vem fan röstar på Endre, Airbase osv.....inte ens hört dom tomtarna lira.... |
då har du missat något kan man lugnt säga ;) |
|
|
| Promo2000 |
| quote: | Originally posted by Vizay
då har du missat något kan man lugnt säga ;) |
haha..du kan inte mena allvar...alla som lirar..spelar oftast samma skit idag. Förrut var det mkt asot inspirerat nu har det blivit mer proggigt pga av Schulz mfl. |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Promo2000
haha..du kan inte mena allvar...alla som lirar..spelar oftast samma skit idag. Förrut var det mkt asot inspirerat nu har det blivit mer proggigt pga av Schulz mfl. |
Vet inte vem som gjort listan men jag har inte bett om att få vara med så ta min placering med en nypa salt tomten ;)
|
|
|
| Promo2000 |
| quote: | Originally posted by Endre
Vet inte vem som gjort listan men jag har inte bett om att få vara med så ta min placering med en nypa salt tomten ;)
|
okej..var inget illa menat..så du behöver inte ta åt dig ;) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Promo2000
okej..var inget illa menat..så du behöver inte ta åt dig ;) |
inga problem, tar inte illa upp. ;)
|
|
|
| mr_fisken |
| Stonebridge vart det :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Promo2000
haha..du kan inte mena allvar...alla som lirar..spelar oftast samma skit idag. Förrut var det mkt asot inspirerat nu har det blivit mer proggigt pga av Schulz mfl. |
visst, alla kan inte gilla dom stilarna men man får ju ha lite respekt för andra ändå :) varför ska man bli dumförklarad för att man råkar gilla en typ av musik? :) |
|
|
| DjDanniKay |
Mjaaa..fårstår mig inte heller på folk som klagar när det kommer till club musik, tycker vi här i Sverige skall vara glada för det "lilla" vi har när det gäller EDM...!! Alla jobbar väl åt samma håll!! Vi behöver killar som Endre, Mike Shiver, Envio m.fl. för att kunna placeraa sverige på en plats på kartan!!!
Ni Skall ha ett tack för att vi har er..!:) Framför allt jag tackar eftersom jag får chansen att spela eran musik ute bland folk! Tack så mycket!!!!
Förresten, Endre...kommer nog att lira din I Kill for you på United Club Cruise (www.uniteduppsala.nu) om 2veckor!!:D
/Daniel |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
Förresten, Endre...kommer nog att lira din I Kill for you på United Club Cruise (www.uniteduppsala.nu) om 2veckor!!:D
/Daniel |
:);) |
|
|
| Amnezia |
lägger rösten på vår egen livslevande technolegend Adam Beyer:cool: ...äger:disbelief
sen har vi ju många andra bra me...tex
stonebridge
inkfish
prydz
osv....
man ska inte underskatta våra nationella hjältar...e trots allt rätt stora på techno å house sidan:) |
|
|
| Sorrow |
| Vi är bra mkt större än folk här hemma vet.. :) |
|
|
|
|