|
סיימתי!!! חברה סיימתי את השנת שירות שלי!
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
אני כבר 3 ימים אזרח נטול דאגות ואחריות
זה כיף ממש
היה אדיר
אין לי מילים לתאר
סיימתי גרעין עודד
עכשיו יש לי שבועיים להשלים קצת מוזיקה ואז של"ת
helpa will be nice..
אוהב אותכם
עכשיו יהיה לי קצת זמן בפורום. |
|
|
| princess cc |
ישששששששששששש מזל טוב!
איזה ריח טוף יש לחופש נכון????:crazy: |
|
|
| MASTERsplinter |
אדיר...
מצד אחד זה היה הדבר הכי מדהים שעשיתי בחיים וכל החניכים ממשיכים להתקשר אליי להגיד שנה טובה
ומצד שני אני שמח שזה מאחורי ואני פתוח לדברים חדשים..
פתאום לרבוץ ולא לעשות כלום נהיה משעמם
אני מחפש כל מיני דברים לעשות. |
|
|
| yaman |
ואיי רק ברכות ספלינטר
הייתי מרים איתך כוס |
|
|
| FederalBI |
וייייייייייייייייייייייייייייייייי תהנה מהחופש כל עוד אתה יכול תנצל כל רגע.
ושנה טובה לך |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך השב לחופש אח :D
ד"א..מזה של"ת? |
|
|
| -CosmicFire- |
חח אני עוד זוכר את הטראד שהלכת :]
ברוך שובך אחי |
|
|
| MASTERsplinter |
תודה
של"ת - שירות ללא תשלום
קטע שעושים גרעיני נח"ל |
|
|
| oDrori |
ברכותיי אחי, אני התחלתי לפני שלושה שבועות...
שמחה לראות את הבית אה? :) |
|
|
| markfeldman |
| אתה הולך לטחון בגדוד בזלת... |
|
|
| MASTERsplinter |
כן..
בית..
כמה זמן לא הייתי בבית ככה בכיף שלי בלי שאני יודע שאני חוזר לאיזה מקום
גדוד בזלת?!
אני הולך לקרקל |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
כן..
בית..
כמה זמן לא הייתי בבית ככה בכיף שלי בלי שאני יודע שאני חוזר לאיזה מקום
גדוד בזלת?!
אני הולך לקרקל |
אךך אחי איזה טעות, למה קרקל?!@#
בוא לבזלת (גד' 50) של חטיבת הנח"ל, קרקל זה חי"ר קל
זה מעפן כזה זה להיות לוחם בכאילו... |
|
|
|
|