return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סיימתי!!! חברה סיימתי את השנת שירות שלי!
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
אני כבר 3 ימים אזרח נטול דאגות ואחריות
זה כיף ממש
היה אדיר
אין לי מילים לתאר
סיימתי גרעין עודד

עכשיו יש לי שבועיים להשלים קצת מוזיקה ואז של"ת
helpa will be nice..

אוהב אותכם
עכשיו יהיה לי קצת זמן בפורום.
princess cc
ישששששששששששש מזל טוב!
איזה ריח טוף יש לחופש נכון????:crazy:
MASTERsplinter
אדיר...
מצד אחד זה היה הדבר הכי מדהים שעשיתי בחיים וכל החניכים ממשיכים להתקשר אליי להגיד שנה טובה
ומצד שני אני שמח שזה מאחורי ואני פתוח לדברים חדשים..

פתאום לרבוץ ולא לעשות כלום נהיה משעמם
אני מחפש כל מיני דברים לעשות.
yaman
ואיי רק ברכות ספלינטר

הייתי מרים איתך כוס
FederalBI
וייייייייייייייייייייייייייייייייי תהנה מהחופש כל עוד אתה יכול תנצל כל רגע.
ושנה טובה לך
KrazyDJs
ברוך השב לחופש אח :D

ד"א..מזה של"ת?
-CosmicFire-
חח אני עוד זוכר את הטראד שהלכת :]
ברוך שובך אחי
MASTERsplinter
תודה

של"ת - שירות ללא תשלום
קטע שעושים גרעיני נח"ל
oDrori
ברכותיי אחי, אני התחלתי לפני שלושה שבועות...

שמחה לראות את הבית אה? :)
markfeldman
אתה הולך לטחון בגדוד בזלת...

MASTERsplinter
כן..
בית..
כמה זמן לא הייתי בבית ככה בכיף שלי בלי שאני יודע שאני חוזר לאיזה מקום



גדוד בזלת?!
אני הולך לקרקל
Sniper
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
כן..
בית..
כמה זמן לא הייתי בבית ככה בכיף שלי בלי שאני יודע שאני חוזר לאיזה מקום



גדוד בזלת?!
אני הולך לקרקל


אךך אחי איזה טעות, למה קרקל?!@#
בוא לבזלת (גד' 50) של חטיבת הנח"ל, קרקל זה חי"ר קל
זה מעפן כזה זה להיות לוחם בכאילו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement