return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Hejhej!
View this Thread in Original format
Ravesquad
:D Tja på er alla TA's of Sweden! Jag skulle bara vilja säga hej och tacka mindshooter mfl för öppnandet av detta forum...ascoolt.. äntligen ett bra svenskt tranceforum. ;) Jag har varit på TA i nått år men inte skaffat nån handle förän nu...trance e det bästa som finns så jag e så himla glad över det här :) :) :) Hoppas ni e lika glada som jag :D :D :D :D
reveal
välkommen välkommen :)
Ravesquad
tack:) :) :) :) god natt:p
NordLight
Tjenis och välkommen.

Greetz
NordLight
x-dream
Tjaba å välkommen till TA
mindshooter
quote:
Originally posted by Ravesquad
:D Tja på er alla TA's of Sweden! Jag skulle bara vilja säga hej och tacka mindshooter mfl för öppnandet av detta forum...ascoolt.. äntligen ett bra svenskt tranceforum. ;) Jag har varit på TA i nått år men inte skaffat nån handle förän nu...trance e det bästa som finns så jag e så himla glad över det här :) :) :) Hoppas ni e lika glada som jag :D :D :D :D


Kul me fler svenskar :) Hoppas du stannar här länge och är aktiv :p
Välkommen!

Peace....
fruktsoppa
trevligt att ha dig här!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement