|
Eldste medlem av trancEaddict?
|
View this Thread in Original format
| netroM |
Ja.... hvem er eldst?
mener i når du ble member av forumet, men ta gjerne med alder oxo...
Jeg joina den 2. Januar 2002 og er 16 år (Født 1988)
Tror DJ-RED har vært medlem her lengst (Mars 2001), men hittil ligger Sand_Leaper på en sterk andreplass (9. Juli 2001) :)
[edit] oj.. fant ut at HyperFreak regga seg den 24. Juli 2001 så da ligger han på 3. plass så langt [/edit]
[edit2] oj... 2. plass har dj_alfi fått nå.. (10. Juni 2001) [/edit2] |
|
|
| Svends |
Jeg må ihvertfall være en av de nyeste :)
Jeg har holdt meg på så mangen trance forum, så det var på tide å joine her også etterhvert.
Hva med å ønske meg velkommen folkens? :) |
|
|
| Trancenorway |
hehe.. flotte greier svends. Velkomen skal du vere. Måtte eit norsk forum her til før du registrerte deg. jaja, det er ikkje so lett og forstå utenlansk veit du.
... ja, eg er foresten epicdj på tranceforumet på Blink:D |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Svends
Jeg må ihvertfall være en av de nyeste :)
Jeg har holdt meg på så mangen trance forum, så det var på tide å joine her også etterhvert.
Hva med å ønske meg velkommen folkens? :) |
Er bare å starte ein "heisann folkens"-tråd det vel :) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by netroM
oj... 2. plass har dj_alfi fått nå.. (10. Juni 2001) [/edit2] |
hehe... jeg er vill... men jeg hadde en to års periode uten internett, så jeg kjenner ikke halvparten av de som er her nå azz... husker gode gamle dager med monkfish dansen og full rulle :D jeg pleide å lage sig'er til masse folk :D hehe... huff nok mimring over gamle dager ;D
edit:
omg, sand leaper har 8346 poster :eyes:
jeg har bare 800 og noen jeg :P |
|
|
| moore |
| Jeg registrerte en bruker her i 2001/2002 men har selvsagt glemt brukernavn og passord så jeg har aldri fått brukt den.. :P Menmen denne kontoen er registrert 25. September 2003, og det er vel det som teller ;) |
|
|
| Kimito |
| Haak går vel inn back in the days her han også...hehe...:D |
|
|
| Lil-H |
| En god venn av meg som heter dj2001 regga seg i 2001 (ser dere likhetene med nick og år?) i mars.. |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Kimito
Haak går vel inn back in the days her han også...hehe...:D |
slår han med noen dager ;D
Haak:Jun-27-2001 |
|
|
| Kimito |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
slår han med noen dager ;D
Haak:Jun-27-2001 |
Well we can't all be heroe's just like you :p |
|
|
| dj_alfi |
|¨¨|
| \
| ¨¨¨\
|_______|
loooooooool
lollerskates |
|
|
| verminator |
| dere er alle mine slaver... |
|
|
|
|