|
Nån från Solna? :D
|
View this Thread in Original format
| Promo2000 |
Nån svensk som hänger här som bor i Solna?
Roligt och veta :P
Peace :D |
|
|
| mindshooter |
| Vi har juh ett par från Stockholm här. Själv bor jag i Bagarmossen |
|
|
| Promo2000 |
| hehe, okej nice :D |
|
|
| Vizay |
jag bor en buss á la 30 min från solna :p kan åka direkt från ekerö med 177an, men de va ju itne det du frågade :p
vet faktiskt inte om vi har några solnabor här men det borde vi ha med tanke på att vi e ett par från sthlm :) |
|
|
| mr_fisken |
| Jag bor på södermalm, rätt nära :D |
|
|
| Kongo_kim |
| Solnatattare :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Solnatattare :D |
östermalmspack! (a.k.a APA!) ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
östermalmspack! (a.k.a APA!) ;) |
blev kallad för östermalmsbrat av en på nätet för ett tag sen pga en bild på mig.. hehe
inte för att det har med tråden att göra.. men ändå :p |
|
|
|
|