return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Nån från Solna? :D
View this Thread in Original format
Promo2000
Nån svensk som hänger här som bor i Solna?
Roligt och veta :P
Peace :D
mindshooter
Vi har juh ett par från Stockholm här. Själv bor jag i Bagarmossen
Promo2000
hehe, okej nice :D
Vizay
jag bor en buss á la 30 min från solna :p kan åka direkt från ekerö med 177an, men de va ju itne det du frågade :p


vet faktiskt inte om vi har några solnabor här men det borde vi ha med tanke på att vi e ett par från sthlm :)
SteveTranz4ever
doter och Zamson bor i Solna... själv bor jag i Väsby !


Check this out :)
http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg

Och denna för all del :gsmile:
http://sweta.mine.nu
mr_fisken
Jag bor på södermalm, rätt nära :D
Kongo_kim
Solnatattare :D
Vizay
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Solnatattare :D


östermalmspack! (a.k.a APA!) ;)
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
östermalmspack! (a.k.a APA!) ;)


blev kallad för östermalmsbrat av en på nätet för ett tag sen pga en bild på mig.. hehe

inte för att det har med tråden att göra.. men ändå :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement