|
[13-11-2004] I Love Techno - Flanders Expo, Gent (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Ik vond de 'partypeople' zeer kut. En dan overdrijf ik niet.
Wel veel lekkere meiden maargoed.......allemaal minderjarig endus strafbaar :p
Verder was Gayle San de beste en de rest ging opzich wel.
Marco Bailey zoog weer als vanouds. Verder wel met een leuke groep geweest.
ILT krijgt van mij alleen een vervolg als de leeftijd opgeschroeft wordt naar 18 jaar en marco bailey niet meer opd eline up staat. :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik vond de 'partypeople' zeer kut. En dan overdrijf ik niet.
Wel veel lekkere meiden maargoed.......allemaal minderjarig endus strafbaar :p
Verder was Gayle San de beste en de rest ging opzich wel.
Marco Bailey zoog weer als vanouds. Verder wel met een leuke groep geweest.
ILT krijgt van mij alleen een vervolg als de leeftijd opgeschroeft wordt naar 18 jaar en marco bailey niet meer opd eline up staat. :) |
Jij vindt alles kut :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij vindt alles kut :D |
Neehoor, een naar bloesem ruikend geschoren kutje niet hoor :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neehoor, een naar bloesem ruikend geschoren kutje niet hoor :D |
LoL, heb je dat voor je verjaardag gekregen gisteren dan? ;) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL, heb je dat voor je verjaardag gekregen gisteren dan? ;) |
nee dat is nog een verrassing
maar neem wel je zwembroek mee;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Gaan er nog TA's heen of niet? |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Gaan er nog TA's heen of niet? |
Ik twijfel. Diezelfde nacht is ook de Arise Preparty en die lijkt me eigenlijk ook wel leuk. |
|
|
| Roos22 |
| Ik ben op dit feest! :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ik twijfel. Diezelfde nacht is ook de Arise Preparty en die lijkt me eigenlijk ook wel leuk. |
Dan weet ik wel waar ik voor zou kiezen! :D |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ga 95% :)
Wil met de bus van partynight.nl heb je geen gedoe met vervoer enzo. Fijn om Redhead eens te kunnen aanschouwen :) Topper!
Had ik maar werk. Heb echt HARD geld nodig :( |
|
|
| tango |
| Ik heb van iemand gehoord dat de muziek erg vet was, maar dat de organisatie van dit feest te vergelijken was met captital in de statenhal ;) Denk dat de meeste dan wel genoeg weten...... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by tango
Ik heb van iemand gehoord dat de muziek erg vet was, maar dat de organisatie van dit feest te vergelijken was met captital in de statenhal ;) Denk dat de meeste dan wel genoeg weten...... |
Toch vreemd als dit het geval is, aangezien ILT toch al een tijdje bestaat. Strax ff een collega lastigvallen die is geweest, dan hoor ik het uit eerste hand hoe het was. |
|
|
|
|