return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[13-11-2004] I Love Techno - Flanders Expo, Gent (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Ik vond de 'partypeople' zeer kut. En dan overdrijf ik niet.
Wel veel lekkere meiden maargoed.......allemaal minderjarig endus strafbaar :p
Verder was Gayle San de beste en de rest ging opzich wel.
Marco Bailey zoog weer als vanouds. Verder wel met een leuke groep geweest.
ILT krijgt van mij alleen een vervolg als de leeftijd opgeschroeft wordt naar 18 jaar en marco bailey niet meer opd eline up staat. :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Ik vond de 'partypeople' zeer kut. En dan overdrijf ik niet.
Wel veel lekkere meiden maargoed.......allemaal minderjarig endus strafbaar :p
Verder was Gayle San de beste en de rest ging opzich wel.
Marco Bailey zoog weer als vanouds. Verder wel met een leuke groep geweest.
ILT krijgt van mij alleen een vervolg als de leeftijd opgeschroeft wordt naar 18 jaar en marco bailey niet meer opd eline up staat. :)


Jij vindt alles kut :D
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jij vindt alles kut :D


Neehoor, een naar bloesem ruikend geschoren kutje niet hoor :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Neehoor, een naar bloesem ruikend geschoren kutje niet hoor :D


LoL, heb je dat voor je verjaardag gekregen gisteren dan? ;)
Hitman
quote:
Originally posted by SnuggLe
LoL, heb je dat voor je verjaardag gekregen gisteren dan? ;)


nee dat is nog een verrassing

maar neem wel je zwembroek mee;)
HiGH_NrG
Gaan er nog TA's heen of niet?
M_Peror
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Gaan er nog TA's heen of niet?

Ik twijfel. Diezelfde nacht is ook de Arise Preparty en die lijkt me eigenlijk ook wel leuk.
Roos22
Ik ben op dit feest! :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by M_Peror
Ik twijfel. Diezelfde nacht is ook de Arise Preparty en die lijkt me eigenlijk ook wel leuk.


Dan weet ik wel waar ik voor zou kiezen! :D
Miss Proximus
Ik ga 95% :)

Wil met de bus van partynight.nl heb je geen gedoe met vervoer enzo. Fijn om Redhead eens te kunnen aanschouwen :) Topper!

Had ik maar werk. Heb echt HARD geld nodig :(

tango
Ik heb van iemand gehoord dat de muziek erg vet was, maar dat de organisatie van dit feest te vergelijken was met captital in de statenhal ;) Denk dat de meeste dan wel genoeg weten......
MaGiK54
quote:
Originally posted by tango
Ik heb van iemand gehoord dat de muziek erg vet was, maar dat de organisatie van dit feest te vergelijken was met captital in de statenhal ;) Denk dat de meeste dan wel genoeg weten......


Toch vreemd als dit het geval is, aangezien ILT toch al een tijdje bestaat. Strax ff een collega lastigvallen die is geweest, dan hoor ik het uit eerste hand hoe het was.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement