|
שנה טובה + סט מיוחד לפורום 2004
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
חג שמח ושנה טובה אנשים!!!
אני זוכר את הימים הראשונים שהגעתי לפורום הזה..אף אחד לא הבין בשיט במוזיקה
כיף לראות שרובנו אם לא כולנו התקדמנו סמיוחד בתחום המוזיקה.
אני מרגיש שאני חייב הרבה לפורום..שהגעתי לאן שהגעתי בזכות הפורום
אם כי זה לא רחוק כל כך כמו דיג'יי מספר אחד בארץ וזה..1 :)
אבל לא האמנתי שיהיו לי שאיפות שחלקן כבר מיממשתי
אל תפסיקו לחלום ולצפות ותמיד תתמידו..זה באמת משתלם
אז...שנה טובה ומוצלחת וחג שמח אנשים
BLACK DRAGON - DEDICATED MIX FOR ILTA FORUM 2004
תלחצו על הקישור ותגיעו לדף שיש שם
Click here to download the file now.
תלחצו וזה יוריד
הנה סט שעשיתי אתמול בלילה והוא מוקדש לכם אנשים
פשוט ניגנתי את כל מה שבאמת נגע בי השנה
(טוב לא הכל יש יותר מדיי)
אז תהנו לכם
שלכם.
Black Dragon.
ILTA AGENCY. |
|
|
| princess cc |
איזו דרך נפלאה לפתוח ת'שנה...
:)
שנה טובה מותק , הרבה הצלחה
תיכף יסיים להוריד נשמע מה אתה שווה;)
סמעק באמצע ההורדה הפסיק ועכשיו השרת לא זמין!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף |
|
|
| Viperon |
אוו איזה פינוק
יש טראקליסט?:D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חחח...וואלה תודה!
מוריד... |
|
|
| princess cc |
לפי הטראק הראשון כבר שומעים שזה הולך להיות טוב!
לא נגלה לכם איזה טראק יאללה תורידו...
אלי תודה!:) |
|
|
| DjChook |
Thanks alot man ! and a happy new year
I'm very glad we have you on our team ;) |
|
|
| Rising |
שנה טובה אלי תודה על הסט!!
| quote: | Originally posted by DjChook
Thanks alot man ! and a happy new year
I'm very glad we have you on our team ;) |
נדפקת עם האנגלית? זה בגלל שצחקת עליי שהעברית לא עובד לי במסנג'ר :p |
|
|
| Black Dragon |
בכיף אנשים
אני לא רושם פלייליסט כי זה עושה את זה קצת צפוי אז אם בא לכם תבנו אותו אתם
שלכם.
Black Dragon. |
|
|
| Tarantula |
אאוףףףף, הוא לא זמין לי:\
גם אני רוצה גם אני רוצה גם אני רוצה :confused:
אלי תעשה משהו:tongue2 |
|
|
| Black Dragon |
אני מעלה את זה שוב
אני מקווה שאחר הצהריים זה יהיה פה כבר מוכן
כנראה מישהו מחק את זה :whip: |
|
|
| DJ Alex E. |
| יש לי פתרון בשבילך :D |
|
|
|
|